مجله ورزشی

مدیرعامل جنجالی پرسپولیس عذرخواهی کرد

به گفته مصطفی سلیمانی ، وکیل شجاع خلیل زاده ، در رابطه با دادخواست علیه مهدی رسول پناه ، مدیر سابق پرسپولیس در کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال ، به دلیل انتشار یک فایل ویدئویی حاوی توهین و توهین ، وی گفت این پرونده مطرح شده است ، ما عذرخواهی کردیم و ما عذرخواهی کردیم

وی در مورد شکایت پرسپولیس از خلیل زاده و باشگاه الریان در فیفا در مورد قرارداد غیرقانونی گفت: “شکایت حق قانونی همه اشخاص حقیقی و حقوقی است.” به نظر ما فسخ قرارداد خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس کاملاً عالی بود. مجاز. اینکه آنها شکایت می کنند یا نه به خود آنها بستگی دارد ، اما تاکنون هیچ مدرکی در دست نداریم.

وکیل خلیل زاده در مورد حرفه موکل خود از پرسپولیس و پیوستن او به الریان گفت: “در آن زمان صحبت ها برای خلیل زاده آزاد بود و وی به طور قانونی به تیم قطری پیوست.” خلیل زاده به باشگاه اخطار داد زیرا ادعاهای وی دریافت نشده و باشگاه مطابق با شرایط لازم پس از تاریخ فسخ قرارداد کار نکرد. اینکه سهل انگاری خلیل زاده از طرف مدیریت درست نیست.

سلیمانی در مورد شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم دریافت ادعاهای خود گفت: این موضوع در کمیته دائمی در مرحله تصمیم گیری است. باشگاه پرسپولیس لایحه خود را معرفی کرد و ما از خودمان دفاع کردیم. ما منتظر رای نهایی هستیم.

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا