مجله عمومی

مشروح خبر ۲۰ پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۹

مطابق با پایگاه داده خبری ،

سرنوشت دیگری در شب خواهد آمد و چشم عاشقان و ایستادن قلب در قلمرو آسمانی دعا برطرف خواهد شد. همه ما در این شب بزرگ با هم دعا می کنیم تا بیمار را شفا بخشیم.

بازرسی های پارکینگ اتومبیل که به فضاهای گاراژ صفر تبدیل شده اند و سازمان حفاظت اعلام کرده است که این اتومبیل ها در دسترس نخواهند بود و به همین دلیل توسط اشخاص حقوقی سرویس داده می شوند.

اخبار کوتاه؛

رئیس جمهور در جلسه کمیته ملی کرونا گفت: “اگر بیماری کرونا تشدید شود ، باید محدودیت ها را کنار بگذاریم.” حروم روحانی از همکاری خوب و صمیمانه مردم در پیروی از رهنمودهای بهداشتی و درمانی به ویژه در شب غدیر قدردانی کرد و افزود: رفع محدودیت ها باید مسافت های اجتماعی را دنبال کند تا ما شاهد شیوع سریع و مکرر نباشیم. رئیس جمهور با تأکید بر عدم قطعیت پایان کرونا و تأکید بر لزوم اصلاح مداوم و آموزش مردم ، اظهار داشت: وزارت بهداشت و رسانه ها در این زمینه بسیار مسئول هستند.
دارند. روحانی همچنین از ادامه تحقیقات درباره چگونگی برگزاری نماز عید فطر و کمیته های ویژه روز قدس خبر داد و گفت: به زودی تصمیم گیری در مورد این دو فداکاری می شود.

**

با 1،808 نفر دیگر که به قوید آلوده شده اند ، تعداد مبتلایان آلوده به کشور به 114.533 نفر افزایش یافته است.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز 71 بیمار جان خود را از دست داده اند و تعداد کل مرگ و میرهای ناشی از این بیماری به 6 هزار و 854 نفر رسیده است.
دکتر. جهانپور تصریح کرد: کاهش توسعه در برخی مناطق در روزهای اخیر به هیچ وجه به معنای پایان کرونا نیست.

**
رئیس انجمن مشاوران املاک و مستغلات اعلام کرد اعضای این اتحادیه موظفند مطابق انتصاب رئیس دولت برای مبارزه با کورونا ، اجاره مستاجر را دو ماه تمدید کنند. تمدید دو ماه اجاره نامه منوط به املاک مسکونی است که قراردادها از مارس 1998 تا مه 1999 منقضی می شوند.
**

مدیر آژانس محرومان از پرداخت کمک هزینه 500 هزار تومانی به حساب 166000 یتیم تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی امام خمینی (ره) خبر داد.
حروم فتاح همچنین گفت: علاوه بر 700 میلیارد تومان یارانه و کمک مالی ، وام 5 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که بدون سهم کمیسیون از سهم کرونا حمایت می کند.

**

با افزایش عرضه ماسک ها و ضد عفونی کننده ها در داروخانه ها و بازار ، قیمت هایی که قبلاً چند برابر شده بودند کاهش یافته و تثبیت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا