مجله ورزشی

نمره قبولی فدراسیون از میزبانی در انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری وب ؛ در دیدار هفته گذشته بین تیم ملی و سوریه فوتبال ایران توانست پس از دو سال یک بازی رسمی را در ورزشگاه آزادی برگزار کند. آخرین باری که این اتفاق رخ داد در بازی با کامبوج بود ، اما در نتیجه ایران هرگز میزبان یک بازی ملی یا زندگی اجتماعی در عرصه بین المللی نبود. با این حال ، فدراسیون فوتبال موفق شد مجوز میزبانی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی را دریافت کند و در اولین گام میزبان سوریه بود.

در این میان ، با وجود برد در این بازی ها ، سوریه تلاش زیادی کرده است تا از این اتفاق جلوگیری کند. در معاملات خود با فیفا ، سوری ها به وضعیت تاج در ایران اشاره کردند و خواستار تغییر در میزبان بازی شدند. با وجود این مکاتبات ، به نظر می رسد که رابطه به این آزمون دشوار افتخار می کند. فدراسیون فوتبال با مشورت فرودگاه مهرآباد در ابتدای قطار اتومبیلرانی تیم سوریه تست تاج را انجام داد که به دلیل ورود این تیم کار آسانی نبود و این اتحادیه حتی زودتر از موعد مقرر توانست به تست ها پاسخ دهد. همچنین ورودی ، آسانسور و اتاق ناهارخوری خاصی در هتلی که تیم سوریه در آن اقامت داشت ، وجود داشت. به نظر می رسد اعضای تیم ملی سوریه چندان منظم نبودند و با نمایندگان فدراسیون فوتبال همکاری خوبی نداشتند ، اما اتحادیه فوتبال برای استفاده از آنها به همه طرف ها ماسک و مشروب گذاشته بود. تیم ملی سوریه همچنین دو اتوبوس ، یک ماشین مسافربری و یک ون داشت تا از فاصله اجتماعی حداکثر استفاده را بکند. محل آموزش آنها سه ساعت زودتر ضدعفونی شد و این اقدامات تا زمانی که در ایران بودند به خوبی مدیریت می شد.

نمایندگان و ناظران بین المللی شرایط را برآورده کردند و آنها برای جلوگیری از مشکلات به طور کامل در یک توپ پزشکی بودند و بازرس Coveid تمام علائم آنها را بررسی کرد.

این بازی با بهترین ترتیب ممکن برگزار شد و تمام ورودی های ورزشگاه به صورت جداگانه تعریف شد. دو روز قبل از بازی ، عکاسان و روزنامه نگاران در زمان تعیین شده در تمرین اصلی تیم در زمین اصلی حضور داشتند و روز قبل بازی ، تیم نیز تمرین می کرد. شهروند سوری با رعایت کامل مقررات بهداشتی در سرزمین اصلی تمرین می کرد. ورودی تیم ها ، عکاسان ، روزنامه نگاران و برگزارکنندگان کاملاً مجزا و بدون کوچکترین تماسی بود و حتی در داخل ورزشگاه قسمت های مختلف برای نظارت بر کتاب های اجتماعی و فاصله اجتماعی مشخص شده بود. اتاق دارو در محل و اتاق پزشکی کاملاً مجهز بودند و می توان از آنها برای بازی های دیگر استفاده کرد. بازی به بهترین شکل برگزار شد و گزارش کارگردان این موضوع را تایید کرد و گفت که بازی حرفه ای است. ناظر بازی نیز از اقدامات اتحادیه در برگزاری بازی کاملاً راضی بود.

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا