مجله ورزشی

دیدار دوستانه آمریکا با اروگوئه قبل از جام جهانی

اتحادیه فوتبال آمریکا اعلام کرد که تیم ملی فوتبال آمریکا در آستانه جام جهانی 2022 در 5 ژوئن در کانزاس سیتی میزبان اروگوئه خواهد بود.

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، بازی دوستانه خود مقابل مراکش را از اول ژوئن در سینسیناتی آغاز خواهد کرد و سپس با لوئیس سوارز از اتلتیکو مادرید و ادینسون کاوانی از منچستریونایتد به مصاف اروگوئه خواهد رفت.

برهالتر گفت: ما مشتاقانه منتظر دیدار با یک حریف سطح بالا هستیم تا برای جام جهانی آماده شویم. اروگوئه استعدادهای در سطح جهانی دارد و یکی از تیم های برتر آمریکای جنوبی است. این بازی به تیم ما کمک می کند تا برای موفقیت در قطر آماده شود.

حریف تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی لیگ ملت های کونکاکاف که روز 10 ژوئن در آستین تگزاس برگزار می شود، میزبان گرانادا خواهد بود و چهار روز بعد به مصاف السالوادور خواهد رفت.

اروگوئه امسال در گروه H با غنا، کره جنوبی و پرتغال همگروه است. همچنین آمریکا در گروه B با انگلیس، ایران و اسکاتلند، ولز یا اوکراین بازی خواهد کرد.

به گزارش شفاف، تیم ملی فوتبال آمریکا پس از چند غیبت موفق شد به جام جهانی راه پیدا کند. البته این تیم کار آسانی برای صعود به جام جهانی نداشت و در ابتدا با شروع ضعیف بسیاری از آمریکایی ها را نگران کرد که اتفاقات فصل قبل برای این تیم بیفتد اما در نهایت توانستند مجوز بگیرند. در جام جهانی شرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا