مجله ورزشی

نوبت به هندبال رسید/ حضور غیرقانونی تماشاگران در مسابقات ساحلی زنان

پس از حضور غیرقانونی تماشاگران در محل تمرین چندین تیم فوتبال لیگ برتر ، نوبت به مسابقات ساحلی هندبال زنان رسید!

به گزارش کندوج ، ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا در ورزش اعلام کرد حضور در جلسات تماشاگران و مسابقات ورزشی ممنوع است ، چیزی که در هفته های اخیر توسط چندین تیم لیگ برتری مانند استقلال تهران و آلومینیوم اراک نقض شده است. در هندبال در بندرعباس.

طبق راهنمای گام دوم در مبارزه با Covid 19 (ویروس کرونا) ، الزامات مربوط به فواصل اجتماعی و بهداشت محیط ادارات مختلف ورزشی ، توسط ستاد کرونا در ورزش با همکاری فدراسیون بهداشت ، آموزش پزشکی و پزشکی ورزشی اعلام شده است. ، تاکنون در مورد ورزش ها ، حضور تماشاگران در تمرینات و مسابقات ورزشی ممنوع است.

قابل ذکر است که اگرچه هندبال و پروتکل های بهداشت داخل سالن تصویب و ابلاغ شده است اما در رابطه با قسمت ساحل ، پروتکل بهداشت توسط ستاد ورزشی کرونا اعلام و منتشر نشده است! این در حالی است که زمین والیبال ، چه در داخل خانه و چه در ساحل ، دارای پیام بهداشتی اعلام شده توسط این ستاد است.

بنابراین ، دو سوال مطرح می شود ، با توجه به اینکه چه قوانینی در مسابقات هندبال ساحلی رعایت شده است و علاوه بر این ، چرا حضور تماشاگران ، هرچند محدود ، در برخی از بازی ها مجاز بوده است؟

به نظر می رسد انجمن پزشکی ورزشی ، به عنوان حامی اصلی اجرای قوانین ورزشی با استفاده از نمایندگان بهداشتی خود ، باید به طور فزاینده ای از این قوانین پیروی کند و با افراد خاطی در رشته های مختلف ورزشی برخورد کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا