مجله علمی و سلامت

همکاری تنگاتنگ وزارت بهداشت و برگزارکنندگان جشنواره تئاتر فجر

همکاری نزدیک وزارت بهداشت و برگزارکنندگان جشنواره تئاتر فجر

تیم سلامت وضعیت عمومی میهمانان و شرکت کنندگان در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را در محل اقامت و جشنواره مورد آزمایش و پایش قرار می دهد.

به گزارش کندوج، به نقل از ستاد خبری جشنواره، با تاکید و حمایت بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و پزشکی با حضور مدیران چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛ جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سال 1394 با حضور مدیران و مدیران جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سال 1380 برگزار شد. تیم های بهداشتی واکسیناسیون هنرمندان و مهمانان خارجی و مهمانان منطقه ای جشنواره را در هتل خود آزمایش و مدیریت خواهند کرد.
اما در جلسه ای با حضور مدیران جشنواره، محمد هاشمی، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عماد ملازاده، مشاور روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مقرر شد. ایجاد یک تیم برای آزمایش و کنترل واکسیناسیون هنرمندان در تئاتر شهر مستقر خواهند شد و یک تست رایانه شخصی رایگان دریافت خواهند کرد.
با توجه به افزایش تعداد بیماران با تاج جدید، همکاری تنگاتنگی بین مدیران وزارت بهداشت و مدیران و کارکنان جشنواره وجود دارد و تیم پزشکی خدمات لازم را به میهمانان جشنواره ارائه می کند. شرکت کنندگان به صورت رایگان هزینه
سالن ها نیز با حداقل 30 درصد ظرفیت پذیرای تماشاگران جشنواره هستند تا احتمال ابتلای تماشاگران به این بیماری به حداقل برسد.
چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر 16 تا 16 بهمن ماه به همت حسین مسافر آستانه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا