مجله عمومی

پیش بینی کاهش ۱۵ میلیارد تومانی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری همدان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، اکبر کاوسیو امید در پنجاه و ششمین جلسه شورا گفت: کل بودجه هزار و ۴۰۰ مصوبه دولت محلی یک هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان بوده که در طرح اصلاحی پیشنهادی کاهش ۱۵ میلیارد تومانی پیش بینی شده است. صورت حساب

وی گفت: بودجه بیانگر نحوه اجرای وعده های سیاست گذاران از طریق مدیریت سرمایه و هزینه است و آزمونی برای سنجش خواسته های سیاست گذاران در عمل بر روی وعده هایشان است.

رئیس کمیته برنامه ریزی، بودجه و دارایی شورای اسلامی شهر همدان گفت: بسیاری از ردیف های کوچکتر بودجه مصوب سال 1400 شهرداری همدان که اعلام کردند به دلیل اینکه بر اساس روابط مالی دولت بوده قابل وصول نیست. با شهرداری؛ در بین مالیات بر ارزش افزوده کالا و خدمات و مالیات های متمرکز، سهم همدان از این پایه درآمدی نسبت به سایر شهرداری های کشور بسیار ناچیز است.

کاوسی امید افزود: جرایم مشمول مواد 15 و 23. عدم برخورد با جرایم راهنمایی و رانندگی، کمک های غیر ضروری دولت یا سایر ارگان ها و ارگان های دولتی، کمک های دولتی برای پروژه های خاص و وام های دریافتی از وزارت کشور برای خرید کپسول و تجهیزات آتش نشانی، اقدامات شهرداری در سرپیچی از تصمیم اخیر شورای اسلامی شهر مبنی بر افزایش 500 میلیارد وثیقه آن که در جلسات بررسی بودجه به آن اشاره شد.

کاووسیامید با اشاره به اینکه اعتبار پروژه های اولویت اول شورای ششم انتخابات در لایحه بودجه کاهش یافته و در این مدت فاقد پیشرفت فیزیکی عادی بوده است، یادآور شد: از سوی دیگر شهرداری همدان زیر بودجه ابزاری به نام خزانه داری و کمیته که اگر این کمیته در 10 ماه گذشته تعیین شد که بودجه جذب نکردند، وقتی دیدند اعتبارات واقعیت ندارد، اعتبار به دست آمده را برای پروژه های اولویت دار تخصیص می دهند. ، که ارائه نشده است.

وی در ادامه سخنان خود مهمترین سیاست کمیته بودجه شورای شهر همدان در بازنگری در لایحه بودجه 1400 را برای واقعی سازی بودجه متناسب با مسائل درآمدی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، توجه ویژه به امنیت و تدارکات عنوان کرد. تجهیزات مورد نیاز سازمان آتش نشانی توجه به نوسازی شهری، نگهداری سازه ها و سازه های شهری و پل های عابر پیاده، اولویت بندی در اجرای پروژه های تملک و عمرانی، نگهداری سازه ها و سازه ها در پل های شهری و عابر پیاده و توجه ویژه به حمل و نقل عمومی را برشمرد. مسئله.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا