مجله فرهنگ

پیگیری اجرای تفاهم‌نامه تأمین 5000 واحد مسکونی ایثارگران کرمانشاه

به دنبال اجرای یک تفاهم نامه برای تحویل 5000 واحد آپارتمان برای شهدا در کرمانشاه هستیم

معاون وزیر تعاون و امور اجتماعی به نمایندگی از گروه تسلیحات شهدا و آتش بس ، برای پیگیری روند اجرای اعلامیه قصد تأمین 5000 واحد مسکن برای آتش بس ، به استان کرمانشاه سفر کرد.

به گزارش کندوج ، محمود پاکدل برای پیگیری روند اجرای یادبود بازسازی اراضی و ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای شهدای منطقه از استان کرمانشاه بازدید کرد و از اراضی اختصاص یافته به شهدا در مناطق زفر و دولت آباد کرمانشاه بازدید کرد.
وی در ادامه از دفتر استاندار کرمانشاه بازدید کرد و با استاندار کرمانشاه ، هوشنگ بازوند ، دیدار کرد و در آنجا ادعا کرد که این پروژه بزرگ می تواند تعداد بی خانمان های استان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و خواستار شرایط لازم برای جابجایی و ساخت زمین شد.
معاون نماینده وزارتخانه‌های تعاون و امور اجتماعی در وزارت ورزش و بزرگان وزارت رزمی تأکید کرد: نظرات فعلی درباره ساخت این امکانات جمع شده است. هر چه زودتر فعالیت آن در استان کرمانشاه شروع شود.
هوشنگ بازوند ، استاندار کرمانشاه نیز با ابراز خرسندی از حضور مسئولان شهدای شهدا در استان کرمانشاه اظهار داشت: بنیاد کرمانشاه اطلاعات لازم در مورد اسکان جانبازان را به ستاد راه و شهرسازی ارائه داده است.
وی افزود: تلاش ما بر این است که هرچه سریعتر مشکل جامعه ایثارگری به ویژه در حوزه مسکن حل شود و دبیرخانه دولت کرمانشاه نیز به نوبه خود با مسئولان مربوطه مشورت کرده است امیدواریم که با کمک خداوند متعال این کار بزرگ را انجام دهیم. در ولسوالی اداره خواهد شد. ” سرانجام رسیدن به هدف.
گفتنی است ، در این جلسه با حضور خدکارام کولیوند ، مدیر مسکن و گلهای شهدا و نیروهای مسلح ، حجت الاسلام هادی عسگری ، مدیر بنیاد کرمانشاه ، مهرداد سالاری ، معاون استاندار کرمانشاه ، مسعود شریفی ، مدیر راه و معابر حضور داشتند. ، شرکت کنندگان نظرات خود را بیان کردند ، راه حل ها و موضوعات خود را در مورد این موضوع بیان کردند و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.
پاکدل همچنین در جلسه روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه حضور یافت ، اما به موضوع اشتغال شهادت اشاره کرد و گفت: مسئولان شهدا و بنیاد امور ایثارگران مسئله. اشتغال قربانی است.
معاون نمایندگی تعاون و امور اجتماعی در مورد شهدای شهدا و روز جانبازان ادامه داد: جهاد سازندگی ، صنعت ، معدن و تجارت ، میراث فرهنگی و معاون رئیس جمهور علوم و فناوری روسای جمهور و شهرداری ها است که امیدوارم گامی مثبت در اشتغال این عزیزان باشد. به موازات این اقدام ، ما سعی کرده ایم وارد مذاکره شویم و اعلامیه قصد با بخش خصوصی منعقد کنیم و برخی از کسانی که به دنبال کار هستند را به این سمت هدایت کنیم.
وی در بخش دوم سخنان خود در زمینه امداد گفت: کمک و مشاوره در کانون شهدا و بزرگان یکی از عناصر اصلی است. با توجه به شیوع بیماری های عروق کرونا ویروس قلب و جلوگیری از جلسات چهره به چهره ، باید سعی کنیم از طریق کانال های مجازی و تلفنی به این مخاطبین برسیم.
پاکدل افزود: ما سعی کردیم با تقویت این منطقه و تسریع در رسیدگی به پرونده ها ، عملیات آنها را تقویت کنیم.
حجت الاسلام عسگری مدیر بنیاد هنرهای رزمی و امور ایثارگران در استان کرمانشاه نیز اشتغال را یکی از مهمترین دغدغه های آتش بس برشمرد و گفت: اجرای یادداشت ها گام بسیار مهمی در فعال سازی اشتغال مدنی و کارآفرینی است.
پاکدل همچنین از خانواده شهید “عبدالرضا کرمی” یکی از شهدای عملیات نصر 7 و بزرگتر “محمد طالبی” بازدید کرد و گفت: “خانواده های شهدا افتخار نظام و سرمایه گرانبهای انقلاب و کشور هستند.” مقامات کشور بارها تأکید کرده اند که مسئولان باید همیشه و در همه زمان ها از خانواده های معظم شهدا مراقبت کنند و بازدید و سرکشی را در برابر این گنجینه های معنوی فراموش نکنید.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا