مجله ورزشی

چرخه انتخابی تیم کشتی آزاد برای رقابت‌های جهانی اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، بر اساس بیانیه مکتوب حسن عبادی مبنی بر آسیب دیدگی پایش ، او فرصت شرکت در کشتی آزاد مسابقات جهانی نروژ در وزن 65 کیلوگرم را از دست داد.

بر این اساس ، با فرض اینکه درخواست امیر محمد یزدانی برای شرکت در این وزن پذیرفته شده و همچنین بر اساس روند انتخابی تیم ملی ، تکنسین نحوه برگزاری مسابقات در اردوهای 57 ، 65 و 70 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به زمان محدود تا مسابقات جهانی نروژ ، تکنسین ها تصمیم گرفتند مقدماتی را در وزنهای 57 ، 65 و 70 کیلوگرم در روز جمعه 12 سپتامبر به شرح زیر برگزار کنند:

57 کیلوگرم: علیرضا سرلک – علی قلی زادگان
65 کیلوگرم: امیر محمد یزدانی – کیان محمود جانلود
70 کیلوگرم: امیرحسین مقصودی – عرفان الهی

با توجه به شرایط خاص وزن کشتی گیران ، این مسابقات با وزن 3 کیلوگرم و روش برنده 2 از 3 کشتی گیر برگزار می شود.

تکنسین ها همچنین توضیحات زیر را برای انتخاب وزن 65 کیلوگرم ارائه کردند:

همانطور که حسن عبادی کتباً اعلام کرد از ناحیه پا آسیب دیده است ، فرصت شرکت در مسابقات جهانی کشتی آزاد (نروژ) را از دست داد.

به درخواست هیئت کشتی مازندران و امیرمحمد یزدانی برای شرکت در وزن 65 کیلوگرم و کسب اولین عنوان و سهمیه المپیک تیم ملی و کسب بهترین رکورد در میان وزنه برداران 65 کیلوگرم ، پس از شرکت در تست های آمادگی جسمانی اردوی تیم ملی و بررسی او شرایط وزن توسط تکنسین ها در مقدماتی جام جهانی در نروژ شرکت می کند.

همچنین در اولین دور دور انتخابی ، حسن عبادی اولین شخصیت واقعی در وزن 65 کیلوگرم مسابقات یاشاردوگو و کیان محمود جانلو دومین شخصیت واقعی بود. به همین دلیل ، پس از کناره گیری عبادی از مسابقات مقدماتی ، یزدانی و محمود جانلو در سوم شهریور در اردوی “دو سه” با سه کیلوگرم وزن ارفاق با هم رقابت می کنند ، بنابراین کشتی گیر برنده برای تیم ملی نامزد می شود. نبرد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا