مجله ورزشی

کارمان سخت‌تر از گذشته است/ این زمین مناسب بازی نبود

به گزارش شفاف، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک (به دلیل تصمیم کمیته انضباطی برای بازی در زمین بی طرف) در نشست خبری گفت: من از همه هوادارانمان تشکر می کنم.” در اراک از آنها تشکر می کنم که با اشتیاق فراوان ما را دنبال می کنند. ما برای هر یک از آنها سپاسگزاریم. ما یک پیروزی ارزشمند به دست آوردیم. این بازی مهمی بود. الحمدلله با قدرت بازیکنان و انرژی خوبی که از هواداران گرفتیم توانستیم به سه امتیاز مهم برسیم. در ابتدای بازی تحت تاثیر سطح ناهموار این ورزشگاه و قدرت حریفان قرار گرفتیم. یکی دو موقعیت به حریف دادیم اما رفته رفته روند کار خیلی بهتر شد و توانستیم توپ را پیش ببریم و بیشتر ببریم و ارسال کنیم. در همین بازی تعاونی و متقابل گل خوردیم.

وی افزود: در نیمه دوم موقعیت های زیادی به دست نیاوردیم و بازی خوبی ارائه کردیم. بازیکنانم در این بازی تمرکز خوبی داشتند. آنها برای پیروزی در این بازی جان خود را فدا کردند. از همه بازیکنانم تشکر می کنم. به احترام آنها درود می فرستم. کار ما در این فصل نسبت به سال های اخیر سخت تر است و امیدواریم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی دو تیم برتر در ورزشگاه ضعیف امام خمینی اراک نسبت به ورزشگاه آزادی یا نقش جهان گفت: قبل از بازی گفتم یک بازی کاملا فنی خواهیم دید. حیف شد این بازی در این ورزشگاه برگزار شد. باید این بازی را با امکانات خوب در زمین نگه می داشتیم. گلزنی در این زمین بیشتر مربوط به اتفاقات و ضربات آزاد بود. گاهی باید تن به آرایی بدهیم که خیلی عجیب است. درست است که بازی را بردیم اما تصمیم کمیته انضباطی برای بازی در این زمین برای فوتبال ما عجیب بود. درست نبود که این دو تیم با وجود دو ورزشگاه مجهز، خارج از خانه بازی کنند. این رای به نفع سایر احزاب است. تکرار می کنم که رای باید در خدمت منافع همه باشگاه ها باشد. امیدوارم به این موضوعات توجه زیادی شود.

وی درباره سرنوشت تیم سپاهان در ادامه فصل جاری اظهار داشت: صحبت از هیچ تیم دیگری بر عهده من نیست و در نهایت باید گفت که سپاهان تیم قابل احترامی برای تیم ما است. تنش در فوتبال گاهی باعث درگیری می شود اما ماهیت فوتبال این است. برای تک تک اعضای تیم سپاهان و هوادارانشان احترام قائل هستم و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا