مجله علمی و سلامت

کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در دنیا

پست الکترونیک:

یک مقام سازمان جهانی بهداشت گفت: تعداد تلفات ویروس کرونا در سراسر جهان کاهش یافته است.

هانس هنری کلاگ ، مدیر منطقه ای WHO در اروپا ، این موضوع را در مصاحبه با Itar-Tass مطرح کرد.

وی گفت: “تعداد موارد در حال افزایش است اما تعداد مرگ و میر کاهش یافته است ، تعداد کمتری در بیمارستان بستری می شوند و تعداد کمتری به بخش مراقبت های ویژه مراجعه می کنند.”

هانس هنری کلاگ گفت که پیوند موضوع با اصلاح ژنتیکی خیلی زود است. وی گفت: “یك دلیل می تواند این باشد كه افراد مسن بیش از هر زمان دیگری می دانند كه چگونه از خود محافظت كنند و دولت بهتر می داند كه چه اقدامی لازم است.”

وی افزود: “در برخی از كشورهای سازمان ملل ، وضعیت سالمندان فاجعه بار بود.” “البته ، این روند می تواند در زمستان دوباره تغییر کند.”

تاج جدید یکی از هفت ویروس شناخته شده تاج است که باعث بیماری در انسان می شود. چهار مورد از این ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی ایجاد می کنند و سه مورد دیگر باعث بیماری های حاد تنفسی می شوند که در بعضی موارد منجر به مرگ می شوند.

سازمان بهداشت جهانی پس از ابتلا به بیش از 121000 نفر در سراسر جهان ، بیماری را “همه گیر” توصیف کرده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جان هاپکینز ، حداقل 32،994،213 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 996،682 مرده و حداقل 22،850،358 مرده اند. پیشرفت کرده اند

ایالات متحده هنوز بیشترین بدنسازان و قربانیان ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با 5،992،532 مورد و 94،503 مورد مرگ و برزیل با 4،732،309 مورد قرار دارند. 141،741 مرگ در مرتبه دوم و سوم جهان است که بیشترین تعداد بیماران مبتلا به Covid-19 است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا