مجله حوادث

اجازه بازگشایی تاسیسات گردشگری صادر شد

پس از بسته شدن اپیدمی Quaid-19 در حدود دو ماه ، امکانات توریستی به تدریج و داوطلبانه بازگشایی می شود.

به گزارش کندوج ، به مدیران فرهنگی و میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مناطق “سفر هوشمند. نمایشگاه سفر + سلامت »از مدیران میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مناطق خبر داد. وی ادامه داد: با اعلام آخرین مصوبات از ستاد ملی ، رهبری كرونا در تلاش است تا از ابتدای اردیبهشت مجدداً راههای مواصلاتی را بازگشایی كند و مسیری بین بخش و همچنین كار و مسافرت اضطراری برای هموطنان به مناطق و شهرهای مختلف ارائه دهد. “با توجه به نقش مهم فعالان گردشگری در تأمین نیازهای مسافران ، اسکان ، غذا و خدمات مسافرتی ، ضروری است که هر خدمتی در چارچوب پروتکل های ارتباطی کاملاً مطابق با استانداردهای بهداشتی و معیارهای محیطی باشد.”

این کمیته قبلاً دستورالعمل بسته شدن امکانات توریستی در زمان شیوع ویروس تاج را صادر نکرده است که بیشتر آنها شامل اسکان (هتل ، هتل آپارتمان ، خانه مهمان ، اکو حمام و مهمان خانه) ، مراکز تفریحی و پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی است. فرمانداران و فرمانداران به حالت تعلیق درآمده اند. با این حال ، وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی نیز در تکلیف قبلی خود تأکید کرد: “هیچ یک از واحدهای زیرمجموعه بسته حق ندارند قبل از اعلام آن به معاون وزیر گردشگری مرزپستان یا دستورالعمل ملی وزارت مربوطه ، به طور خودسرانه بازگشایی کنند.”

اکنون معاون وزیر جهانگردی ، که همچنین دبیر کمیته پیشگیری و کنترل ورزش و گردشگری است ، در سومین دستورالعمل تأکید کرد که این بازگشایی باید با فرمانداران و داوطلبانه هماهنگ شود. ولی تیموری در بیانیه ای گفت: “لازم است اقدامات لازم جهت تقویت نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی ، هماهنگی فرمانداران ، از سرگیری داوطلبانه فعالیت های توریستی و از سرگیری روند ارائه خدمات به مسافران انجام شود.” باش

با توجه به شماره 3 روز سفر هوشمند کرونا ، مراکز میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی هنوز در هتل ها و مراکز دولتی و دولتی و سایر مراکز غیرمجاز بسته شده است و بازگشایی مراکز تجمع عمومی در اماکن توریستی به اماکن توریستی مانند سالن اجتماعات و استخر. … هنوز ممنوع است

در این راهنما ، تهیه تجهیزات پزشکی و همچنین نگهداری موارد مشکوک از بیماری ، محافظت شخصی ، کارکنان ، فاصله بین گردشگران ، پروتکل حمل و نقل زمینی ، حضور در پایانه های مسافری ، حمل و نقل هوایی ، مشارکت در فرودگاه ها ، مشارکت در فرودگاه ها توضیح داده شده است. ، در دسترس بودن مسافران در شهرکها ، دسترسی به خدمات در نقاط پذیرش جاده دادن و ارائه، مراکز تاریخی و سایت ها، موزه ها و دفاتر توریستی.

“سفر هوشمند. سفر + بهداشت »شماره 3 ، مطابق با مرحله دوم وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مبارزه با Quaid-19 در مراکز مسکونی و حمل و نقل و به دلایل عملیاتی مدیریت Corona ، در منطقه مسکونی تهیه شده توسط این سازمان. سازمان بهداشت جهانی تنظیم شده است و کلیه مجریان شبکه مسافرتی موظف هستند دستورالعمل ها و مقررات این راهنما را رعایت کنند.

طبق این بیانیه ، کنترل عالی تجهیزات توریستی بر عهده ادارات منطقه است و در سطح دوم کنترل ، مردم و مسافران می توانند تخلفات را با شماره 09629 گزارش دهند. در هر ایالت ، ارتباط لازم برای پیگیری شکایات و تخلفات برقرار می شود و مسافران باید در ترمینال ، از راه آهن و فرودگاه مطلع شوند. سطح سوم نظارت با مراکز و مؤسسات خصوصی و کارشناسان بهداشت است. نظارت باید حداقل به طور مرتب و حداقل یکبار در ماه انجام شود.

برخورد با مجرمان نیز در محدوده مقررات فرعی قانون مربوط است ، که از یادآوری تا یک علامت یک مرحله ای متغیر است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا