مجله علمی و سلامت

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران با رکوردشکنی‌های کرونایی/ ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به گفته شفاف ، این اشاره به حمله به تاج دارد و هر روز یک تاج جدید در کشور ثبت می شود ، سوابق فاجعه انسانی است زیرا ما با افزایش تعداد بیماران و در نتیجه مرگ تاج روبرو هستیم ، اکنون تاج روزانه است بیش از 400 مورد طول می کشد قربانیان. همین چند هفته پیش ، ما تعداد کشته شدگان تاج سقوط یک هواپیما در روز را جمع کردیم و اکنون به نظر می رسد که هر روز دو هواپیمای مسافربری در حال سقوط هستند و ایران را از ترس ترک می کند.

ایرانی ها تاریک ترین پاییز قرن را تجربه می کنند ، پاییزی که روزهای مرگباری را در دل خود جای داده است. در همین حال ، شهر تهران با 14 میلیون نفر جمعیت مانند اروپا و دولت کرونا در این شهر نیاز به توجه ویژه دارد.

تهران شهری بزرگ با ویژگی های خاص است و از نظر تراکم جمعیت و جمعیت شناور که روزانه به تهران اضافه می شود با بسیاری از شهرها متفاوت است. جمعیت شبانه روز در تهران از 800000 تا یک میلیون نفر که ساکنان استانها یا شهرها هستند ، متفاوت است. آنها نزدیک می شوند و می توانند باعث شیوع ویروس کرونا در کشور شوند ، از طرف دیگر ، مبادلات اقتصادی ، فرهنگی و بسیاری از مسائل اداری در پایتخت اتفاق می افتد و می تواند یک پاشنه آشیل در مدیریت کرونا باشد.

بیش از 6000 بیمار مبتلا به کرونا ویروس قلب در بیمارستان بستری هستند و بیش از 1200 بیمار حاد مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب روزهای سختی را در بخش های مراقبت ویژه می گذرانند.

به گفته ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، به دلیل ترافیک زیاد از سایر استانها به تهران ، تهران یک نقطه تلاقی برای تاج گذاری در کشور است.

طبق کمیته اپیدمیولوژیک بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، میزان شیوع و مرگ و میر ناشی از بیماری عروق کرونا ویروس قلب در کشور زیاد است و بیماری در حال افزایش است و در 10 منطقه سمنان ، کردستان ، کرمانشاه ، خراسان شمالی ، کرمان ، مازندران ، تهران ، گیلان ، فارس و گلستان به جنوب دنبال شده است خراسان اخیراً قله را پشت سر گذاشته است.

 تهران و کرونا

محمدرضا ظفرقندی ، رئیس نظام پزشکی ، در مورد آمار مرگ و میر در تاج گفت: تعداد مرگ و میر گزارش شده و ثبت شده رسمی روزانه بیش از 300 یا 400 نفر گزارش می شود و همه می دانند و مقامات وزارت بهداشت گزارش داده اند که این آمار فقط آمار و آمار بیماران است. بالاتر از این است. موسسه پزشکی از طریق بررسی های میدانی از بیمارستان ها و گورستان های افراد با عروق کرونا ویروس ، تعداد مرگ های ناشی از Covid-19 را حداقل سه برابر کرده است. به همین دلیل این مسئله نیاز به توجه جدی دارد و ما باید یک سیستم جنگی داشته باشیم.

پیش از این ، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت گفته بود: “طبق دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، آزمایش های مثبت در ایران گزارش می شود ، همانطور که در سایر کشورها ، ما این آمار را گزارش می دهیم ، اما تعداد مرگ و میرها از 1.5 تا 2.2 برابر اعلام شده است. آمار.

رکورد یک بیمارستان کرونا ویروس در تهران را بشکنید. افزایش مرگ و میر عروق کرونا ویروس طی 3 هفته آینده

علیرضا زالی ، رئیس ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا در تهران ، خواستار “سیستم جنگ” برای تمام ارگان های کشور شد ، و گفت: .” بوده است.

زالی گفت: متأسفانه آمار مربوط به بیماری عروق کرونا ویروس در پایتخت نگران کننده است و پس از هشت ماه رکورد بیماری عروق کرونا ویروس در تهران شکسته شد. 108 بیمارستان در تهران پیوند عروق کرونا ویروس دارند و تعداد بیماران به شدت زیاد است و احتمال بیماری عروق کرونا ویروس قلب وجود دارد. هفته آینده انتظار کاهش چربی تاج را نداریم.

رئیس ستاد مرکزی کرونا در تهران گفت: متأسفانه ترافیک شهر تهران تغییر چشمگیری نکرده و ترافیک در سطح شهر و مناطقی که از جمله آنها می توان به مسیرهای پیاده روی ، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای اشاره کرد که بیش از حد جمعیت شناسایی شده اند ، باعث نگرانی و خطر می شود. .

وقتی اداره هواشناسی ادامه آلودگی هوا را در شهرهای صنعتی و پرجمعیت گزارش می دهد ، بثورات تاج و مرگ و میر افزایش می یابد.

بیماران کرونر قلب

دلیل درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران

کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه پزشکی ایران ، در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: “مهمترین دلیل خواستار تعطیلی تهران کاهش شیوع ویروس در شهر و جلوگیری از انواع تجمعات است.” و ما نباید این کار را انجام دهیم. در جلسات عمومی در مرکز شهر حضور داشته و باید بتوانیم زنجیره بیماری های عفونی را بشکنیم و فرصت هایی را برای ادامه روند پیشگیری از بیماری پیدا کنیم.

کوهپایه زاده گفت: مدافعان سلامت هشت ماه است که با بیماری کرونا ویروس قلب مبارزه می کنند و ویزیت تاج گذاری و مرگ و میر زیاد است و درست است که تعطیلات می تواند به زندگی مردم آسیب برساند اما این وقفه دو هفته ای به برقراری نظم کمک می کند. از طرف دیگر ، وقتی افراد در جامعه سفر کمتری می کنند ، ویروس در جامعه کمتر گسترش می یابد.

رئیس دانشکده پزشکی ایران گفت: این احتمال وجود دارد که اگر جلسه ای در مقر کرونا در روز چهارشنبه و مقر تهران در کرونا برگزار شود و مسئولان دانشکده پزشکی خواستار تعطیلات دو هفته ای در تهران باشند ، موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

کدام آژانس ها درخواست تعطیلی دو هفته ای در تهران را دارند؟

کمیته بهداشت تهران ، شامل شورای اسلامی شهر ، ستاد مدیریت بیماری کرونا ، دبیرکل بانک مرکزی و کمیته بهداشت شورای اسلامی ، پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای کمیته امنیتی ستاد کرونا را داد. با این تصویب ، همه هیئت های اجرایی تهران ، از جمله دولت ، یک بلوک خصوصی به جز کمک در این مدت را پیشنهاد کردند. بر اساس این طرح محدودیت هایی برای جابجایی مردم در شهر ایجاد می شود تا افراد بتوانند در این مدت در خانه بمانند.

عبدالحسین روح الامینی ، رئیس کمیته بهداشت و درمان منطقه تهران به نمایندگی از 40 نماینده تهران ضمن گلایه از عدم استفاده از توان نمایندگان و مجلس در این جنگ تمام عیار ، بر حمایت کامل از ستاد تاج تهران تأکید کرد و گفت: بهداشت تهران تأکید دارد تصمیم گیری فوری ، مانند تعطیلات دو هفته ای در استان تهران ، با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی ، زیرا این تنها راه شکستن زنجیره و بازیابی قدرت مراکز درمانی و بهداشتی درمانی تهران است.

علی آتا سخنگوی شورای شهر تهران در پی افزایش شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب در توئیتی نوشت: “متأسفانه بیماری عروق کرونا ویروس قلب در شورا ادامه دارد.” در میان همکاران من خانم شهربانو امانی ، عضو شورا ، آلوده شده و تعدادی از متخصصان و کارمندان نیز آلوده شده اند. در شهرداری و شورا محدودیت هایی را برای حضور در نظر گرفته ایم. شرکت ما در دفتر مرکزی هنوز در تعطیلات دو هفته ای در تهران به سر می برد.

محسن هاشمی ، رئیس شورای شهر تهران ، نسبت به وضعیت همه گیر کرونا در تهران هشدار داد و یادآور شد: ما باید حداقل دو هفته تهران و شهرهای بزرگ را تعطیل کنیم ، در غیر این صورت باید منتظر عواقب بد آن باشیم. تصمیمات ما در مورد تاج باید آینده نگر باشد و پشت تاج نباشد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به دو برابر شدن تعداد مرگ و میرها در تاج ، گفت: موج جدید ویروس های کرونا ویروس تعداد مرگ و میرها را دو برابر کرده و مشکلات بسیاری را برای ملت ایجاد کرده است.

برج میلاد با نقاب

تعطیلی تهران چه تاثیری بر کنترل بیماری عروق کرونا ویروس قلب خواهد داشت؟

مینو مهرز ، یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا ، گفت: “از این بدتر؟!” اعتصاب فاجعه خدا ما را بیامرزد. اکنون اوضاع وحشتناک است. ما این همه بیمارستان عروق کرونا ویروس ، تعداد زیادی ویزیت و بیماری های جدی و مشکلات زیادی داریم. ما باید تهران را در اسرع وقت تعطیل کنیم.

یکی از اعضای ستاد کرونا با اشاره به برنامه ریزی تاجگذاری برخی از شهرها ، گفت: “روز دوشنبه اعلام شد که آنها همه جا را می بندند ، اما در واقع ما می بینیم که همه چیز باز است.” بستن تنها راه در شرایط فعلی است و باید در اسرع وقت انجام شود. اکنون اروپا و آمریکا نیز درگیر هستند.

حمید سوری ، متخصص بیماری های اپیدمی و عضو دانشکده دانشگاه شهید بهشتی گفت: “شیوع گسترده بیماری اپیدمی کرونا ویروس در کشور همه را نگران کرده و باید دانست که قفل شدن شهر بدون برنامه ریزی دقیق و جامع نتیجه قطعی در کنترل اپیدمی ندارد. خرید زمان برای ادامه روند پیشگیری و کنترل هیچ تأثیری پایدار ندارد. در عین حال ، هزینه و بار اقتصادی بسیار زیاد است.

سوری در پاسخ به این سال که برای قفل کردن شهر همسایه به چه برنامه ای معروف و منظم برای پیشگیری و کنترل نیاز است ، گفت: اگر چنین عملیاتی فقط برای یک استراحت دو هفته ای باشد ، قطعاً اثر کوتاه مدت و کارایی بالایی خواهد داشت. “این اصلاً خوب نیست.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پزشکی شهید بهشتی افزود: “ما باید برنامه ای برای بستن عمل و قرنطینه کامل داشته باشیم.” یعنی اهداف آن باید مشخص شود و نحوه اجرای آن فراهم شود و آمادگی همه جانبه گروه های علاقه و آمادگی را فراهم کند.

سوری گفت: “سوال این است که آیا تردد به شهر ممنوع است؟” اگر پاسخ منفی باشد ، قفل کردن شهر هیچ معنی ندارد مگر اینکه تمام ورودی های شهر به مدت 14 روز در قرنطینه قرار بگیرند. اگر ترافیک رایگان باشد ، قفل شهر تأثیر بسیار کمی خواهد داشت.

وضعیت اضطراب کرونا در تهران

کیانوش جهانپور ، مدیر روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، معتقد است که هزینه های انسانی برای پیروی نکردن از حداکثر اقدامات بهداشتی و ایمنی فراتر از تصور است. هزینه سفرهای غیرضروری ، سفرهای غیرضروری ، ارتباطات و مسافرت های غیرضروری ، جمع های کوچک و بزرگ و اگر فاصله جسمی رعایت نشود و بالاتر از همه ، استفاده از ماسک که معمول نیست ، روحانی عزیز هستند که دوست دارند برگهای پاییز هر روز بریزند. ما آنها هستیم و البته تحمیل هزاران میلیارد دلار به اقتصادی که تحت فشار تحریم های بین المللی قرار گرفته و تحت فشار قرار گرفته است.

آمارها نشان می دهد که وضعیت تاج در شهر تهران بسیار نگران کننده است و در صورت بسته شدن آن ، باید قفل شدن ورودی ها و اقامت افراد به دنبال بسته شدن شهر باشد و این باید با در نظر گرفتن همه جوانب بسته شود. دسترسی به بخشهای سرپایی و بستری کاهش می یابد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا