مجله ورزشی

ارائه خدمات در بیش از 140 عنوان آزمایشگاه و کارگاه خراسان‌ جنوبی

محمد عبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بیرجند ، با تشریح قابلیت ها و قابلیت های آزمایشگاه و کارگاه اسلامی دانشگاه آزاد استان خراسان جنوبی ، گفت که این دانشگاه یکی از میوه ها و شاخه های ارزشمند دانشگاه اسلامی است. دانشگاه آزاد با چهار دانشگاه آزاد فعال بیرجند ، قائنات و فردوس و طبس و مرکز آموزشی در نهبندان.

وی افزود: همین مراکز استان خراسان جنوبی نیز زیرمجموعه بزرگ و توسعه یافته دانشگاه آزاد اسلامی هستند که خدمات آموزشی قابل توجهی را برای مقاطع مختلف تحصیلی در موسسه آموزشی ارائه کرده است.

مسئول پشتیبانی آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی توضیح داد: این دانشگاه با 143 کارگاه و آزمایشگاه علوم پزشکی با مساحت تقریبی 10 هزار و 800 متر مربع پتانسیل اهداف آموزشی و تجاری را دارد. این مجموعه شامل 51 کارگاه است که 26 کارگاه در واحد بیرجند ، 10 استودیو در واحد طبس ، 10 کارگاه در واحد قائنات و پنج کارگاه در واحد فردوس مستقر است.

فعالیت 92 عنوان آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی

عبادی اعلام کرد که دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی دارای 92 عنوان آزمایشگاهی است که از این تعداد 56 عنوان در بیرجند ، 9 عنوان در طبس ، 23 مورد در قائنات و چهار عنوان در فردوس است. جوشکاری آزمایشگاه های شیمی و بتن ، میکروبیولوژی ، شیمی ، ماشین آلات ، الکترونیک ، مایعات ، عملیات واحد ، کنترل فرآیند و فناوری های جدید نیز از مهمترین آزمایشگاه ها هستند.

مواد مورد نیاز پروژه ملی باروری ابرها در آزمایشگاههای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند تولید و مورد استفاده قرار گرفته است.وی برای پاسخ به این پرسش که چه نمایه سازی و چه تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی فعال است ، به آنا گفت: دستگاه لگد. “، فریزر جامع FU450R ، خم شدن TM50 ، خم و آسیاب CNC ، عیب یابی کابل ، گالوانوپتانسیل استات و بسته بندی کارت. این دستگاه ها و تجهیزات در تحصیلات تکمیلی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار می گیرد و برخی از این دستگاه ها همچنین قادر به انجام کارهای تجاری و صنعتی هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان جنوبی هنوز به همکاری استاندارد تبدیل نشده اند ، گفت: اقداماتی برای تبدیل آزمایشگاه ها به همکاران دولتی در حال انجام است. با این حال ، آزمایشگاه های استاندارد شریک تا به امروز به دلیل فقدان نمونه های آزمایشگاهی و رقابت خصوصی ، قابل اجرا نبوده اند.

تولید 18 نوع محصول در آزمایشگاه های خراسان جنوبی

عبادی با بیان اینکه تلاش های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی برای ارائه خدمات آزمایشگاهی به دانشجویان سایر دانشگاه های استان از جمله دولت ، دولت رایگان ، مراکز رشد و شرکت های دانش افزایی ، افزود: 18 نوع شوینده ، مواد شیمیایی مورد نیاز برای اتومبیل ، مواد ضدعفونی کننده ، ترقه و صابون های فانتزی در آزمایشگاه های منطقه تولید شده است. اما به دلیل مسائل تجاری و حقوقی ، امکان تولید انبوه آن وجود ندارد.

ارائه خدمات در بیش از 140 آزمایشگاه و کارگاه آموزشی در خراسان جنوبی

مسئول پشتیبانی آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی که اعلام کرد مواد مورد نیاز پروژه ملی تولید مثل ابر در آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند تولید و به بهره برداری رسیده است ، یادآور شد: منطقه در حال تکمیل است

وی در پاسخ به این س ifال که آیا در مبارزه با تاج توانسته اید محصولات بهداشتی تولید کنید ، گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا ویروس ، کشور در آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با کمبود مواد ضدعفونی کننده روبرو بود. “ژل ضدعفونی کننده با کیفیت بالا تولید و بین همشهریان و خواهران و برادران دانشگاه توزیع شد.

پیام تکمیل شد / 4117/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا