مجله ورزشی

راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی سمای بیرجند

سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه مدرسه سمیع مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند به نام دانشجوی فعلی امیرمحمد صدیق پور، برای این دانشجو برای زحمات ارزنده خانواده گرانقدر صدیق پور در تامین بخش بزرگی از هزینه تجهیز این آزمایشگاه با تلاش معاونت سمیع آرزوی رحمت واسعه دارد. و همکاران استقبال مینماید.


بیشتر بخوانید:

ارائه خدمات در بیش از 140 عنوان در آزمایشگاه ها و کارگاه های خراسان جنوبی


وی با توصیف دانش آموزان امروز به عنوان آینده سازان کشور گفت: باید قدردان این سرمایه گذاری های ارزشمند باشیم.

نصب و راه اندازی آزمایشگاه اصلی سما بیرجند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و واحد بیرجند از استعدادها و استعدادهای دانشجویان بیرجندی تقدیر کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا این استعدادها را به خوبی پرورش دهیم و هدایت کنیم.

هاشمی با اشاره به تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در رویکرد جدید دانشگاه بر مهارت و مهارت تمرکز خواهد کرد. دانش محور اهمیت آن بیشتر می شود و نقش بینش دانشگاه به آموزش عمومی و آموزش مهارتی تغییر یافته است.

عطاءالله اژدری معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند نیز در این مراسم با اشاره به جان باختن دلخراش دانش آموز مخلص و پرتلاش در همین مدارس بر اثر بیماری گفت: مرکز را فراهم کردند، سپاسگزاریم. من و شما قدردان آن هستیم

نصب و راه اندازی آزمایشگاه اصلی سما بیرجند

وی با اشاره به رشد بالای 60 درصدی همین دانش آموزان در بیرجند گفت: برای ارتقای سطح کیفی آموزش در مدارس سخت تلاش می کنیم و خوشبختانه نتایج ارزنده ای کسب کرده ایم.

به گزارش آنا، سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم از قسمت های مختلف مدارس سمیع بازدید کرد و از زحمات همکاران این گروه و خانواده صدیق پور قدردانی کرد.

طلاق / 4117/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا