مجله ورزشی

ارزیابی مسیر ۴۰ساله سیاست‌گذاری علمی توسط دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند، علی ذوقی در اولین نشست امسال با اعضای کانون قربانیان با موضوع نقش شهدا و ایثارگران مطابق با بیانیه گام دوم و چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد. ، گفت: انقلاب اسلامی در گام اول 40 سال گذشته و در گام دوم انقلاب اگر روحیه ایثار، شهادت، جهاد، مقاومت و خودباوری داشته باشد که در زندگی مردم به خوبی دیده می شود. شهدا و ایثارگران


بیشتر بخوانید:

بیانیه گام دوم انقلاب، آغاز ایجاد تمدن اسلامی است


وی ادامه داد: گام دوم انقلاب مانند 40 سال اول نیازمند ایثار و جهاد است.

چشم انداز اعلامیه گام دیگری در ایجاد تمدن نوین اسلامی است

مدیرکل امنیت افزود: گام دوم اعلامیه دارای تئوری جامع و کاملی است، این اعلامیه به وضوح آرمان بزرگ انقلاب اسلامی را با عنوان ایجاد تمدن نوین اسلامی بیان می کند.

ذوقی گفت: برای آشنایی با اعلامیه گام دوم انقلاب و پیوند آن با جامعه ایثار و شهادت باید گفت که این اعلامیه که در بهمن ماه 1394 توسط مقام معظم رهبری ابلاغ و منتشر شده است. نوعی «سند مردم ایران» است درباره گام دوم انقلاب، علاوه بر جمع بندی نتایج به دست آمده در 40 سال اول، برنامه ای قابل اجرا و واقع بینانه برای ورود به گام پنجم است. دهه و یک هدف عالی برای دستیابی به موارد بیشتر.

وی گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه به پیشرفت های صورت گرفته در 40 سال گذشته اشاره کردند و اهداف و انتظارات انقلاب و ملت ایران اسلامی را تکرار کردند و پیشرفت های حاصل شده را یادآور شدند.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز متعهد به تبدیل شدن به دانشگاهی مشکل‌گشا و کارآفرین است. از آنجایی که بزرگترین نیروی دفاعی کشور «اقتصاد» است، افرادی که در اقتصاد کشور برای ایجاد ثروت و اشتغال فعالیت می کنند، نیروهای پیشتاز و فعالان خط مقدم هستند.مدیرکل پدافند اسلامی دانشگاه آزاد استان خراسان جنوبی ادامه داد: این بیانیه اهداف مختلفی دارد، ابتدا یادآوری می کند که ملت ما در چه شرایطی انقلاب را پشت سر گذاشته و چه سختی هایی را پیش از انقلاب متحمل شده است. و سپس چه دستاوردها و دستاوردهایی. برای کشور 40 سال پس از انقلاب.»

این مقام مسئول افزود: با اشاره به این موارد در قسمت اول اعلامیه، گام دوم انقلاب به نوعی یادآوری دستاوردها و پیروزی های کشور و یادآوری چگونگی دستیابی به این پیروزی ها و وحدت پایدار است. مقاومت در برابر تقویت و به این پیروزی ها اعتماد کنید.”

ذوقی بیان کرد: در ادامه این بیانات، مقام معظم رهبری با ارائه یک برنامه عملی و عملی، اهداف و برنامه های ملی و بین المللی ایران برای انقلاب دهه 50 را به صورت کاملاً شفاف و عملیاتی و نحوه حرکت و رفتار میدانی در چارچوب نظام ارائه کردند. کشور و خارج اعلام کرده اند که با دشمن مقابله کنند.

شرایط اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی

این کارشناس فرهنگی افزود: رهبری همچنین شرایط دستیابی به اهداف تعیین شده برای گام دوم انقلاب را که «وحدت همگانی، اعتقاد به آرمان ها، اعتماد به نفس، فرصت دادن به جوانان و شعار ما می توانیم» عنوان کردند. بدون شک در بیانیه دوم، انقلاب، دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، توجه به اخلاق و معنویت، استکبار ستیزی، سربلندی به گذشته و امید به آینده در جهان بینی مردم ایران متبلور می شود.

در خصوص ارتباط اعلام گام دوم انقلاب با جامعه کبیره ایثارگران و ایثارگران باید گفت: آنچه در سالهای قبل از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت، حوادث داخلی، مبارزه با تعادل -گروه های انقلابی، جنگ کردند و پس از تحریم، ما را سرافراز، قوی و امیدوار، «روحیه مجاهدت، ایثار و شهادت و ایثار» نگه داشته است.

مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: بدون شک دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی در گام اول و در 40 سال گذشته و در گام دوم انقلاب اگر روحیه نفس داشته باشیم. ایثار، شهادت، جهاد، مقاومت و خودباوری.» در زندگی شهدا و ایثارگران به وضوح دیده می شود. و محل نصب قرار دارد.

این مسئول دانشگاه گفت: جامعه بزرگ ایثارگران و خانواده های معظم شهدا امروز وظیفه دارند ارزش ها و همان ایمان عمیق را در جوانان و آینده سازان این دیار بازآفرینی کنند و آنان را به عنوان سربازی توانا با اندیشه و اندیشه عمیق پرورش دهند. شهود تا راه درست را بروند.» باطل و با روحیه جهاد، شهادت، وحدت ملی و دین راه را طی کنند.

ذوقی بیان کرد: از سوی دیگر اعلامیه گام دوم انقلاب به سمت تمدن است، مقام معظم رهبری با سربلندی 40 سال گذشته به سمت تمدن حرکت کرده و افق گام دوم تمدن را باز کرده اند.

تحلیلی از تمدن در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

وی بیان کرد: گام دوم اعلام پیش روی چهار تمدن است، اولین تمدن اسلامی که در قرون اول ظهور اسلام پدید آمد. تمدن دیگری که با این گفته روبروست، گذشته شیعه ما ایرانیان است که در صفویه متبلور شده است، تمدن غرب یکی از تمدن هایی است که با آن مواجه هستیم و نمی توان از آن چشم پوشی کرد و چهارمین تمدنی است که گام دوم با آن اعلام شده است. jw.org fa مواجهه با فرهنگ آینده مهدوی.

مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی افزود: بیانیه گام دوم مربوط به این چهار تمدن است و پیوندهای متفاوتی با این تمدن ها دارد و نیازمند نقد و تحلیل فرهنگ رقابتی و ارتباط آن با ملت های همسایه است. افزایش دادن.

ذوقی افزود: در بیانیه گام دوم به دو موضوع پرداخته شده است. بحث اول خلاصه‌ای پر زرق و برق از گذشته است که در این بخش با توجه به جنگ‌هایی که در جریان است و برخی جریان‌ها تلاش می‌کنند تا عملکرد نظام را در 40 سال گذشته تیره و تار و کسل‌کننده جلوه دهند، دستاوردها را بیان کرده و اشاره کرده‌اند. یک حرکت موفق بوده است.

وی افزود: رهبری در قسمت دوم اعلامیه نگاه به آینده دارند و با برشمردن توانمندی های نظام و کشور از امید صحبت می کنند و بیان می کنند که این امید مبتنی بر فریب نیست و واقعیت ها را نمی بیند. اما حتی با مشاهده نقاط ضعف، چنین ویژگی هایی مشهود است.

مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: رهبری در مواجهه با جریان های مختلفی که سعی می کنند 40 سال گذشته را سیاه و پر از ضعف نشان دهند تا بتوانند از آینده ملت ناامید شوند. نظام؛ «برای جلوگیری از این ناامیدی در جامعه دیدی واقع‌بینانه ارائه می‌کنند. رهبری در این بیانیه از تقویت معنویت و اخلاق صحبت می‌کنند؛ اما برخی جریان‌ها مرتباً خلاف آن را به جامعه القا می‌کنند.

ذوقی بیان کرد: مقام معظم رهبری در مرحله دوم انقلاب، خودانگاره انقلاب و بحث خودسازی را مورد توجه قرار داده اند. تلاش هایی از این دست در این راستا هدف معرفی رهبری هویت انقلاب به جامعه و جلوگیری از تفسیر نادرست برخی جریانات از هویت انقلاب است.

وی گفت: مسئولیت علما در قبال این بیانیه ارزیابی مسیر 40 ساله سیاست علم و آموزش در ایران است تا مشخص شود این سیاست ها چقدر در تفکر انقلاب نقش داشته است.

تولید ادبیات مفهومی برای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: نخبگان علوم انسانی و دانشگاهی باید برای مفاد این بیانیه و در کنار این موضوع برای موارد مختلفی مانند نگاه به گذشته و آینده برای تولید محصولات علمی ادبیات تولید کنند تا بیانیه را می توان یافت.در مناطق مختلف.. تسخیر کرد و آن را راهنما دانست.

این مقام مسئول بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز متعهد به تبدیل شدن به دانشگاهی مشکل گشا و کارآفرین است. از آنجایی که بزرگترین نیروی دفاعی کشور «اقتصاد» است، افرادی که در اقتصاد کشور برای ایجاد ثروت و اشتغال فعالیت می کنند، نیروهای پیشتاز و فعالان خط مقدم هستند.

وی افزود: اگر بتوانیم کارآفرینی، نیروی کار کارآمد و سودآور ایجاد کنیم، مطمئناً بسیاری از مشکلات کشور حل می شود، بسیاری از مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و اقتصادی با توجه به شرایط کشور به وضعیت اقتصادی و اشتغال جوانان بستگی دارد. سرعت سریع دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه علم و فناوری متعهد است برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به دانشگاهی مشکل‌گشا، کارآفرین و اشتغال‌زا تبدیل شود.

برگزاری رویداد سراسری دانشگاه آزاد اسلامی

وی ادامه داد: در چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، رویداد ملی گام دوم را داریم که در خرداد ماه سال 1401 برگزار می شود و در این رویداد بخشی از فعالیت های 40 ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف است. آموزش منابع انسانی، فرهنگ، اقتصاد، علوم پزشکی.»، مهندسی، علوم انسانی و.

مدیر حراست دولت آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه دغدغه اصلی مردم و آموزش عالی کشور ایجاد اشتغال و تربیت نیروی انسانی برای کارآفرینی است، برنامه رویداد ملی گام دوم است. دانشگاه آزاد اسلامی اصلی طراحی شده است.»

این مسئول دانشگاه خاطرنشان کرد: این برنامه شامل هزاران مورد از بهترین زیرساخت‌های پژوهشی و فناوری دانشگاه از جمله آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و تأسیسات و همچنین گروه‌ها و هسته‌های تحقیقاتی و هزاران فعال و شرکت فعال در حوزه‌های فنی، علوم انسانی و مهندسی است. ، علوم پزشکی و صنایع خلاق و هزاران استارت آپ و ایده وجود دارد که کاملاً بر اساس نیازهای هر منطقه ایجاد شده است.

بیانیه گام دوم انقلاب به سوی تمدن است، مقام معظم رهبری با سربلندی 40 سال گذشته به سمت تمدن حرکت کردند و افق گام دوم انقلاب را باز کردند.ذوقی گفت: برای تقویت پروژه جدید دانشگاه در حوزه حل مسئله و کارآفرینی، دستیابی به اهداف توسعه فناوری و بسته نوآوری در سند تحول و تعالی دانشگاه، با بوم شناسی فناورانه و نوآوری با فناوری دانشگاه آشنا شوید. اقدامات، نشان دهنده قابلیت ها و زیرساخت های فناوری و نوآوری است. نقش گام دوم رویداد ملی دانشگاه در اجرای اهداف سند تحول و تعالی و ابلاغ گام دوم انقلاب اسلامی، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری برای شرکت ها و شبکه های نوپا و دانشگاهی در بین متخصصان، کارآفرینان و کارآفرینان داخل و خارج دانشگاه که از طریق حرکت علمی اساتید و دانشجویان به دست می‌آیند.

وظیفه جامعه ایثارگر در قبال اعلام گام دوم انقلاب اسلامی

وی در خصوص ارتباط اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی با جامعه کبیره شهدا و ایثارگران افزود: اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی استقلال و آزادی کنونی ایران اسلامی را دستاورد صدها نفر می داند. . هزاران انسان شجاع و فداکار به همین دلیل است که معتقدم حضرت آقا که همواره توجه ویژه ای به خانواده شهدا و ایثارگران داشته اند، انتظار دارند خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران در اجرای مرحله دوم انقلاب در کشور پیشگام شوند.

مسئول ارشد حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: از سوی دیگر وقتی مقام معظم رهبری به مدیریت جهادی توصیه می کنند به این معناست که بهترین راه را برای اداره کشور در دوران دفاع مقدس می بینند بنابراین توقع فرزندان دارند. شهدا و ایثارگران که در مکتب دفاع مقدس تربیت می شوند.» گروه ویژه ای از جوانان مومن و انقلابی در این بیانیه خطاب قرار داده اند که با استقامت بر ارزش های اسلامی و انقلاب، در راه تحقق اهداف و وظایف پیش قدم شوند. در بیانیه ای در مورد گام دوم انقلاب اشاره کرد.

انتهای پیام/4117/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا