مجله ورزشی

تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با شهدای گمنام

در اولین روز کاری دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی در سال 1401، علمای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با زیارت مزار این شهدای گمنام با آرمان های والای شهدای گرانقدر و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. دانشگاه در سال 1401


بیشتر بخوانید:

اهدای هدایای زینب سلیمانی به خانواده شهیدان عبداللهی و زنجانی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی فرا رسیدن سال نو و فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت ماه مبارک رمضان وی بیان کرد: امسال بهار طبیعت مصادف با بهار قرآن است و یقینا آغاز اولین روز کاری سال جدید با فرا رسیدن ماه جشن الهی خیرات و برکات بسیاری را به همراه خواهد داشت. جامعه دانشگاهی.”

سید حسن هاشمی افزود: سال گذشته برای دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و واحد بیرجند سال موفقیت های بزرگی بود و این موفقیت و دستاورد مرهون تلاش و تلاش خالصانه همگان است. همکاران ما: «از همه کارکنان معلمان و مدیران به خاطر تلاش های ارزشمندشان صمیمانه تشکر می کنم.

وی ادامه داد: منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه تاکید ایشان بر پیام نوروزی در عرصه تولید. دانش محور اشتغال زایی سرلوحه تمامی فعالیت ها و اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی نیز گفت: ماه مبارک رمضان بهترین ماه سال و روزها و شب های او بهترین اوقات است.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده افزود: امیدواریم بتوانیم در این ماه پر برکت و رحمت از قرائت جامع رحمت الهی استفاده کنیم.

وی ترویج تقوا، تقوا و احیای فضائل انسانی و اخلاقی را از برکات ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: قطعاً توجه مقام معظم رهبری در سال جاری بر تولید دانش بنیان محقق می شود. استخدام دانش پژوهان خوب دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی تلاش خواهند کرد.

طلاق / 4121/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا