مجله فرهنگ

استفاده از ظرفیت مبلغین در تبیین مکتب سپهبد سلیمانی

رئیس گروه تبلیغات اسلامی با تأکید بر توانایی مبلغان در تبیین مکتب شهید سلیمانی ، راهکار برون رفت از مشکلات جامعه را بهره مندی از مکتب امام خمینی (ره) و مکتب حاج قاسم سلیمانی دانست.

به گزارش کندوج ، سمیناری برای مبلغان برجسته کشور با موضوع مدرسه حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در اتاق جلسات مجتمع یادبود شهدای هفتم تیر برگزار شد.

در ابتدای برنامه حجت الاسلام محمد جنتی – مدیر عامل ناشران و مساجد وی بابیان اینکه این جلسه به منظور ارائه خدمات و ارتباطات به مبلغان برجسته ای که در فضای تبلیغاتی کشور نقش آفرینی می کنند ، برگزار شد ، اظهار داشت: این جلسه در آستانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی طراحی شده بود تا به مدرسه حاج قاسم سلیمانی کمک کند. جامعه. “

حجت الاسلام ماندگاری – دبیر جلسه – وی همچنین گفت: امسال حاج قاسم سلیمانی محبوبیت بیشتری در بین مردم پیدا کرده است و باید تلاش کنیم با استفاده از این توانایی به دنبال اسلام جویی و تقویت نظام و استان باشیم و می توان این جلسات را در این زمینه تعریف و اجرا کرد.

سپس حجت الاسلام محمد مهدی تجریشی – معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی وی پیمایشی را که از سال گذشته تا نیمه دوم اکتبر امسال در چندین مرحله انجام شده است در قالب جداول آماری شامل موضوعات مربوط به هیئت ها و تشریفات محرم ، ویژگی های مذهبی مردم و دیدگاه های سیاسی-اجتماعی مردم توصیف کرد.

سپس .جت‌الالسلم پناهیان “متأسفانه فاجعه بزرگی که در کشور اتفاق می افتد برداشت از دین در جامعه است که مبتنی بر تفکر غربی در مورد دین در افکار عمومی به ویژه در بین افراد تحصیل کرده است و آن این است که دین با واقعیت برخورد نمی کند بلکه مربوط به ارزش ها و اخلاق است. .

وی ادامه داد: بدترین فاجعه این است که امروز “جبهه ارزش” انقلابی شده و ضدانقلاب به “حزب واقع گرایانه” تبدیل شده است ، اما به قول علامه طباطبایی ، حقیقت در قرآن به معنای واقعیت است.

پناهیان گفت: وقتی مردم یک آخوند را می بینند نباید فقط به اخلاق فکر کنند زیرا برداشت کلی از اخلاق از اعتبار برخوردار است.

وی تأکید کرد: شهادت سلیمانی نه به دلیل ارزش و اعتبار بلکه به دلیل واقعیت در کشور رواج یافت.

به گفته وی ، مبلغان باید در مورد واقعیت ها ، عقل سلیم و قدرت صحبت کنند و تسلیم ضد انقلاب به سردار سلیمانی به دلیل قدرت و اقتدار وی بود.

پناهیان افزود: سردار سلیمانی این مقام را بدست آورد زیرا نماد قدرت بود.

به دنبال برنامه ، فرزند شهید فخری زاده وی در یک فیلم ویدئویی از این نشست گفت: “وقتی ما در مورد تروریسم صحبت می کنیم ، به معنای آگاهانه و معقول برداشتن دارایی های با ارزش از کشور است و استکبار تلاش می کند این دارایی های ارزشمند را به هر قیمت و به نوعی از بین ببرد.”

وی بابیان اینکه در 40 سال گذشته 18000 شهید در انقلاب به قتل رسیده اند و نهال های کوچک انقلاب به درخت بزرگی تبدیل شده اند ، خاطرنشان کرد: دلیل این تعداد زیاد توجه درست به مدرسه شهدا بود.

فرزند فخری زاده با اشاره به توجه ویژه پدرش به اخلاق ، معرفت شناسی و کار گفت: وی بسیار فروتن بود و به دعا و خدمات مادرش به خانواده اعتقاد داشت و در حوزه معرفتی نیز نگاهی بی نظیر به زندگی و کار داشت.

فرزند شهید فخری زاده تأکید کرد: وی به گونه ای تحقیق فلسفی و عرفانی داشت که در فلسفه علم ایده داشت و خط قرمز شهید فخری زاده مورد ظلم و ستم قرار گرفت.

سپس تعدادی از شرکت کنندگان در این جلسه به طور خلاصه نظرات خود را در مورد مدرسه حاج قاسم ارائه داده و از نهادینه شدن این دیدگاه و به ویژه واقع گرایی و حضور به موقع آن در زمینه عمل افسران این شهدا برای مقابله با تهدیدات داخل و خارج تمجید و تمجید کردند. .

در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی – رئیس تبلیغات اسلامی وی در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این جلسه گفت: “ما به ضرورت تفکر استراتژیک در بین بزرگان حوزه تبلیغات اعتقاد داریم و بنابراین خلاصه مباحثی را که شما عزیزان در این جلسه در گروه تشکیل شده توسط پیام رسان ها مطرح کردید “ETA”. منعکس خواهد شد

وی افزود: نگرانی های رهبر درباره توضیح مکتب حاج قاسم باعث شد تا در ایام فاطمیه از این فرصت استفاده کنیم ، اما تمرکز دختر شهید سلیمانی استفاده از توانایی مبلغان در تعیین مکتب سلیمانی بوده است.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، با تحقیق و بحث در زمینه مدرسه قاسم سلیمانی می توان در تحلیل اوضاع کشور امتیازات ارزنده ای کسب کرد و از مدارس امام (ره) و حاج قاسم راهی برای برون رفت از مشکلات جامعه یافت. ابزار تبلیغاتی در اختیار مردم قرار دهید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا