مجله ورزشی

انسجام رمز موفقیت فوتبال خراسان رضوی است

آن است که یک تیم فوتبال از ماشین به شهر گفت: “کار خوب رابطه بین کارکنان و باشگاه فوتبال شهرخودرو آن و در اصل با وجود این بسیار شلوغ دبیرستان کار در مقایسه با مشکلات مواجه می شوند توسط کارکنان این وضعیت بیش از وجود دارد.

مجتبی سرآسیایی در عملکرد یک عضو از هیات فوتبال این شهرستان اظهار داشت: در این زمان تعامل خوبی با کارکنان به فوتبال این قبر باز شده است.

او در ادامه گفت و ترکیب احسان اصول و کشورهای بادامکی هست. علاوه بر حضور محسن حیدری در هیات فوتبال و باعث تقویت شده است.

او اضافه کرد که تعاملات کارمندان از فوتبال است و ما نیاز به آستان قدس رضوی به عنوان یک شخص ثالث برای ترویج فوتبال در این استان علاوه بر تالیف موفق است و موفقیت این فوتبال و این استان را در سطح اول فوتبال ایران باید بگویم که ما انجام می دهیم.

سرآسیایی دوباره: احسان اصل مدیر آگاهی و نگرش بازی وجود دارد نیاز به یک فضایی از انسجام و وحدت در فوتبال استان و ایجاد. او در کنار ورزش از هر یک از الزامات این وضعیت در استان است. دیگر اعضای هیئت مدیره و مسئولان در این مسیر به کمک به فوتبال و اعتقاد.

تعامل بین مدیران و دستگاه های این استان از هیئت مدیره این شهر از خودرو تاکید کرد و افزود: “اگر بخش خصوصی در حال رفتن به در” پروردگار حمیداوی برای روشن نگه داشتن چراغ فوتبال در استان تلاش بسیاری از drag-and-drop و در اطراف گردن از فوتبال در این دولت از قانون است.

یک تیم فوتبال است که در خودرو گفت: حمایت حمیداوی نیز بیشتر تشویق حمایت بیشتر برای بازی در این استان در تلاش است تا..

256 43

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا