مجله بانوان

اهمیت فعالیت تشکل های دانشجویی دختران برای حل مسائل زنان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، فاطمه قاسم پور رئیس حزب زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی؛ در نامه ای خطاب به دانشجویان دختر آژانس آره دانشجو نوشت:

«خواهران عزیز، دانشجویانی که در انجمن عضویت دارند آره دانشجو

سلام

روز دانشجو را به شما عزیزان تبریک می گویم. همینطور خودتان Mi بدانید که شما یک دانش آموز با تأثیر اجتماعی بالا هستید غیرطبیعی آه تو داشتن و Mi می تواند به عنوان کنترل جریان عمل کند هان از نظر اجتماعی در ارتقای توسعه سیاسی و تأثیرگذاری بر سیاستگذاری نقش دارند. فعالیت مسئول، هوشیار و نگران مندان شما دختران دانشجو هستید Mi می تواند تاثیر زیادی بر مسائل زنان داشته باشد، صحبت کنید آره نگرانی ها مندان آه تو که شما دختران عزیز سال آره شما در دیدارهای اخیر با رهبر معظم انقلاب اشاره کردید که نشان از هوش و ذکاوت دانش آموزان دختر فعال در تحلیل اولویت ها دارد. و یک چالش دقیق و تیز هستند. در کنار آن، فعالیت ها آره جلسات مختلف دانشجویی و رویدادهای ملی امسال به خاطر زحمات و عنایت شما خواهر عزیز، مسئله زنان تمام شد تبدیل به یک مسئله شد زنان وجود دارند حوزه گفت و گفتن در و اهمیت آن برای جامعه دانشجویی آشکارتر می شود.

خواهر عزیز! آنچه امروز در حوزه مسائل زنان اهمیت دارد این است که طبقات مختلف زنان را در نظر بگیرید و صدای آنها را بشنوید و به شما دختران دانشجو خوش بگذرد. Mi می تواند لارنژیت آه تو صدای دخترا باش کانال که وجود دارد گوش ها به سراغ سیاستمداران بروید. فعالیت شما قطعا کمک خواهد کرد گر سیاستگذاران از توانایی تشخیص و رسیدگی به مشکلات دختران استفاده می کنند آره عظمت طبقات مختلف زنان و رفع موانع موجود ساختاری در مقابل آنهاست.

باز هم این روز را به شما دختران دانشجوی فعال و همه دانشجویان تبریک می گویم، دست یاری دراز کنید و Mi من این را میخواهم صدا دختران جوان باشید یک هالله با یاری خداوند متعال و با یکدیگر راه .عب و از شیرینی رفع موانع و حل مشکلات دختران جوان بگذریم.»

اهمیت فعالیت کانون های دانشجویی دخترانه برای حل مشکلات زنان

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا