مجله عمومی

اولویت اصلی در افتتاح پروژه‌های اردبیل طرح‌های اشتغال‌زاست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: تمام تلاش استان ها در استان ها رونق اشتغال و کاهش بیکاری است.

وی خاطرنشان کرد: تحول در حوزه اشتغال و امور اقتصادی منطقه در گرو حمایت از طرح های بزرگ تولیدی و واحدهای صنعتی است تا بتوانیم چهره اقتصادی منطقه را تغییر دهیم.

رئیس سازمان اداری و برنامه ریزی استان اردبیل با اشاره به اینکه باید با نظام ساماندهی بیکاری کاهش یابد، گفت: 400 طرح و پروژه مهم اقتصادی با 2500 میلیارد تومان در دهه فجر در اردبیل افتتاح می شود و بخش بزرگی از این پروژه ها ارتقای اشتغال در منطقه منجر خواهد شد.

شایقی افزود: مجریان کمیسیون تنها با یک هدف باید با اتحاد و همدلی در مسیر توانمندسازی استان تلاش کنند چرا که مطالبه و دغدغه اصلی مردم از مسئولان اثربخشی و کارآمدی اقدام برای رفع نیازهای امروز و نسل های آینده است. . .

بیش از 400 پروژه در دهه فجر افتتاح می شود

سرپرست بخشداری و برنامه ریزی بخشداری اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر بیش از 400 طرح و پروژه عمرانی در بخشداری اردبیل افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شایقی گفت: این طرح ها از سفرهای کشوری، استانی، انتخابات ریاست جمهوری و سایر منابع است که در شهرهای مختلف استان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این پروژه ها توسط خدمات رسان و با واحدهای مصوب اداره می شود، خاطرنشان کرد: پروژه ها و پروژه های عمرانی در بخشداری با حضور فرماندار و در شهرستان ها با حضور فرمانداران افتتاح می شود.

سرپرست بخشداری و برنامه ریزی بخشداری اردبیل اعتبار اختصاص یافته به این 400 پروژه را یادآور شد و گفت: این طرح ها و پروژه های مهم اقتصادی با هزینه ای بیش از 2500 میلیارد تومان در بخشداری به بهره برداری می رسد.

شایقی نمازگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نمازگزار توصیف کرد و اظهار داشت:

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا