مجله بانوان

بانوان بسکتبال باویلچر همچنان کمبود ویلچر دارند

رئیس اتحادیه بسکتبال با ویلچر از اعزام تیم های مردان و زنان به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایلند در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در آسیا و اقیانوسیه.”

محسن نجمی در گفت وگو با کندوج، اظهار کرد: مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با ویلچر 26 اردیبهشت ماه در تایلند برگزار می شود که سهمیه قهرمانی جهان در آن اختصاص می یابد. برای حضور قدرتمند در این مسابقات تاکنون 6 اردو برای آقایان و پنج مرحله برای بانوان برگزار شده و روند آماده سازی قابل قبول و رو به رشد است.

وی در خصوص جایگاه تیم های ملی با ویلچر در بسکتبال مردان و زنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه گفت: برای مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی مردان با ویلچر در بسکتبال، منتظر حضور نیروهای این تیم هستیم. تیم ملی بسکتبال مردان اردوی تیم ملی.” فینال را مشخص کنید. در رده آقایان البته مشکل خاصی وجود ندارد و از آنجایی که به طور منظم در مسابقات و اردوها حضور داشتند، شرایط آنها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه قابل قبول است و امید زیادی برای رسیدن به سکو داریم.

نجمی افزود: در لیگ بانوان به دلیل اینکه در هیچ یک از بازی های پاراآسیایی جاکارتا شرکت نکردند و اردوهای منظمی نداشتند، شرایط آنها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برای آقایان متفاوت است و من می توانم این کار را انجام دهم. که نه حتما بگو مسابقات می تواند سهمیه جهانی بگیرد یا نه؟

برای پاسخ به این سوال که آیا مشکل بانوان ویلچری برای حضور در مسابقات حل شده است یا خیر؟ وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی شهرها به دلیل کمبود ویلچر برای بانوان، آموزش منظمی ندارند و با مشکلات تجهیزاتی زیادی مواجه هستند.

رئیس اتحادیه بسکتبال با ویلچر در پایان افزود: در بازی های پارالمپیک جاکارتا بانوان توانستند در جایگاه چهارم قرار گیرند. حاضر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا