مجله فرهنگ

بررسی عملکرد و کمک به حل مسائل دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری آنا از شهرکرد، طراحی تشعشع و تفاهم نامه عملکرد یکساله از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حوزه های فرهنگی، دانشجویی، پژوهشی و مالی با حضور مسعود صانعی معاون نظارت و سنجش، داود اوصالی معاون نظارت بر رسیدگی به شکایات، علیرضا خلیم و مالستو رحیمی رئیس بخشداری آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد، رئیس و معاونین واحدهای بروجن و فارسان مورد بازرسی قرار گرفتند. (ادامه مطلب)

مسعود صانعی، معاون آموزشی، پژوهشی و سنجش دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به تشریح برخی از نقاط قوت و ضعف این دانشگاه در حوزه های مربوطه پرداخت.

در این بخش از جلسه روش هایی برای حداکثرسازی اثربخشی، ظرفیت و تعیین وضعیت برخی از پروژه های واحدهای دانشگاهی در منطقه چهارمحال و بختیاری معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی عملکرد و کمک به حل مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

حبیب خلیلی معاون نظارت بر عملکرد مالی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به مشکلات و توانمندی های بالقوه واحدهای این دانشگاه اشاره کرد و توضیح داد: خواهد بود.

سپس با مدیریت علیرضا طوسی معاون و مرکز عملکرد مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات، بیانیه عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به عملکرد سال 99، عملکرد قبلی کار در سال جاری تصویب و تصویب شد.

سید رحمان مرتضوی مدیر نظارت، ارزیابی، نظارت و رسیدگی به شکایات ناحیه چهار نیز به اختصار به تشریح برخی از مسائل و توانمندی های مهم منطقه پرداخت.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد وی همچنین از وضعیت املاک و برخی ظرفیت های موجود برای درآمدزایی و کاهش درآمد شهریه های وابسته و رفع مشکلات پیش رو صحبت کرد و خواستار افزایش همکاری و ارتباط بین مرکز نظارت، ارزشیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات شد. .

طلاق / 4103/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا