مجله ورزشی

دوره ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه اخبار خبرگزاری آنا از بیرجند ، گروهی از اساتید آزاد اسلامی در استان خراسان جنوبی با تلاش نمایندگان رهبران ارشد دانشگاه در زمینه آسیب شناسی آموزش (سطح تحصیلات چهار) به مدت سه روز در دو صبح و عصر تقریباً برگزار شد.

طی این دوره که با حضور 25 نفر از معلمان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی برگزار شد ، موضوعات و سوالات مختلفی از جمله ؛ جایگاه عقل و اندیشه در اسلام ، بیان احادیث و آیات قرآن کریم در زمینه اهمیت عقل و اندیشه ، با توجه به خطای عقل و حواس ، جایگاه آنها در تربیت چیست؟ آیا می توان به عقل اعتماد کرد؟ دلیل تناقض و ناسازگاری برخی احکام شرعی با عقل سلیم چیست؟ تجزیه و تحلیل مورد حضرت اسماعیل (ع) توسط حضرت ابراهیم (ع) و داستانهای حضرت موسی (ع) که همراه حضرت خضر (ع) بود و بحث منطقی آنها ، سازگاری مسائل ارتداد با عقل و شبهات مربوط به آن است. ارائه شده توسط حجت الاسلام رسول مزروعی و مورد بحث و گزارش قرار گرفت.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده ، معاون نماینده مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی ، از حضور معلم و اعضای هیات علمی تشکر کرد و گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده ارائه کرد.

پیام تکمیل شد / 4121/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا