مجله ورزشی

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، اولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی با حضور هشت تیم دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی در بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در استان خراسان جنوبی با چهار دوره مسائل فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی.

معاون دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در حاشیه این دوره با مصاحبه با آنا گفت: “حفظ کرسی های آزاد اندیشی یکی از خواسته های اصلی رهبران ارشد دانشگاه ها و برگزاری این رویداد ملی به ابتکار دانشگاه است. دانشگاه آزاد اسلامی فرزاد. مقام معظم رهبری.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه امسال و پس از اطلاع رسانی این استان به استان ، اطلاعات و اقدامات لازم انجام و سرانجام بر اساس وجود بیماری عروق ویروس کرونا قلب بدخیم هشت تیم برای چهار رقابت آماده شدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو تیم حامی و منتقد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند روی یک موضوع سیاسی کار کردند (پیش فرض برجام در آمریکا نشان داد که سیاست مذاکره با ایالات متحده اشتباه است آغاز).

وی ادامه داد: در روز دوم این مراسم با حضور دو تیم دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند (موافقت) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردو (منتقد) به کانال فرهنگی و با موضوع (تغییر دیدگاه جوانان) در ازدواج به دلیل تجرد در حال رشد است) برگزار شد. روز سه شنبه ، یازدهم در اسفند ، 99 آزاد اندیشی ، دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات (داور) کار خود را با یک محور اقتصادی و با موضوع ( استقلال مالی دانشگاه برای پیشرفت علمی آنها ضروری است).

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: در آخرین روز این رویداد ملی تیم های دانشجویی از این دانشگاه (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان (منتقد) با یک محور اجتماعی و یک مضمون (اتلاف نظامی جوانان) تا

ماندگار خاطرنشان کرد: در آخرین روز این مراسم سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند در این جلسه حضور یافت و از همه شرکت کنندگان در این رویداد به دلیل حضور و استقبال از شرایط فعلی و قلب ویروس کرونا تشکر کرد. مرض. متشکرم. در جلسات و مراحل بعدی که در سطح ملی برگزار می شود ، باید چندین موضوع بیشتر بحث شود ، مانند قدرت موضوع ، اعتماد به نفس ، هوش افراد و ارتباط آن با سبک رهبری.

وی از جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند که به عنوان قاضی در جریان گفتگوهای چهار روزه دانشجویی حضور داشتند و استدلال و استفاده از منابع معتبر و اخلاقی بحث ها را ارزیابی کردند و سیاست و موضع خاصی نداشتند ، تشکر کرد.

پیام لوک / 4121/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا