کسب و کار ایرانیمجله عمومی

بهترین روش خرید الماس موبایل لجند برای ایرانی ها

در بازی موبایل لجند، پول درون بازی به عنوان یک واحد ارزی در بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پول درون بازی با نام “الماس موبایل لجند” یا “جم موبایل لجند” می‌شود. با خرید این ارز، شما می‌توانید اقلام و تجهیزات جدید خریداری کنید، شخصیت‌ها را ارتقاء دهید و در عملیات‌ها و وظایف خاصی شرکت کنید.با خرید الماس موبایل لجند، شما می‌توانید به موارد مختلفی دسترسی پیدا کنید. مثلاً می‌توانید آیتم‌ها، اسلحه‌ها، لباس‌ها و تجهیزات دیگر را خریداری کنید. همچنین، ممکن است برای ارتقاء و بهبود شخصیت خود نیاز به پول داشته باشید.

آموزش جامع خرید جم و الماس موبایل لجند - گیمفا

از طرف دیگر، پول درون بازی ممکن است در برخی از وظایف و چالش‌های بازی نیز به عنوان پاداش یا جایزه به شما داده شود. گیمرهای حرفه‌ای با خرید جم موبایل لجند ارزان، سطح بازی خود را از دیگر پلیرها جدا می‌کنند و با داشتن بهترین آیتم‌های بازی موبایل لجند ، توانایی خود برای پیروزی در نبردها را ارتقا می‌دهند. داشتن دایموند، نقش موثری در سیستم امبلم موبایل لجند ایفا می‌کند و به طرز قابل توجهی بر نتیجه نبردها تاثیرگذار است.

4 کاربرد خرید جم و الماس موبایل لجند

حال شاید این سوال برای بعضی افراد پیش بیاید که نقش الماس موبایل لجند یا جم موبایل لجند در بازی چیست. در واقع جم موبایل لجند پول مجازی پلیرها درون بازی است. گیمرها می‌توانند با استفاده از این پول مجازی، آیتم‌های گوناگونی را در بازی موبایل لجندز خریداری کنند. با داشتن مقدار زیادی الماس می‌توان تمام محدودیت‌های بازی را از بین ببرند و لحظات جذاب‌تری را در این بازی تجربه کنند.

الماس‌هایی که در بازی‌های استراتژیک مثل موبایل لجندز و کلش اف کلنز وجود دارند، معمولا کار مشابهی را انجام می‌دهند. در واقع سازنده بازی با طراحی این الماس‌ها سعی کرده تا روش پرداخت مناسبی را برای بازیکنان قرار دهد. البته که الماس‌های بازی از طریق برد در نبردها یا افزایش سطح نیز بیشتر می‌شوند، اما زمانی ارزش‌های واقعی آن‌ها را متوجه می‌شوید که تعداد زیادی الماس در اختیار داشته باشید. در بازی موبایل لجند جم به دست آوردن کار سختی نیست. هم می‌توانید با برخی اقدامات جم‌های رایگان جمع‌آوری کرده و هم از طریق بازی یا سایت موبایل لجند نسبت به خرید این دارایی‌های بازی اقدام کنید. در ادامه این بخش از مطلب، شما را بیشتر با کاربرد و ارزش واقعی خرید جم موبایل لجند آشنا خواهیم کرد.

1- خرید آیتم‌ های بازی با جم موبایل لجند

اولین امتیازی که با خرید جم موبایل لجند به دست می‌آورید، امکان خرید آیتم‌های درون بازی است. با استفاده از این آیتم‌های می‌توانید سرعت رشدتان را به طور قابل توجهی بالاتر ببرید. برای مثال با خرج کردن الماس‌ها امکان تقویت سلاح‌های بازی را دارید. همچنین برخی از آیتم‌هایی که در مپ بازی ساخته می‌شوند و تایم مشخصی دارند، با خرج کردن چند الماس در همان لحظه به پایان خواهند رسید. به طور کلی آیتم‌ها جذابیت بازی را نیز برای شما بالاتر خواهند برد. شاید بتوانید بدون خرید جم پس از مدتی در این بازی به قدرت بالایی برسید؛ اما با خرید این دارایی‌ها بهترین هیروهای موبایل لجند را در هر سطح بازی برای نبردهای خود به کار می‌گیرید.

2- ارتقاء قدرت شخصیت های Mobile Legends با دیاموند موبایل لجند

یکی دیگر از امتیازاتی که خرید جم موبایل لجند در اختیار گیمر قرار می‌دهد، تقویت شخصیت‌های بازی هستند. شما در این بازی آنلاین یک شخصیت از پیش ساخته دارید که باید با سایر کاربرها به صورت آنلاین مبارزه کند. زمانی که الماس‌های زیادی در اختیار داشته باشید، به راحتی قدرت‌های مختلف را به کاراکترتان اضافه کرده و برنده از تمامی مبارزات بیرون می‌آیید. پس اگر می‌خواهید قوی‌ترین هیرو موبایل لجند را در نیروهای خود داشته باشید، به دست آوردن جم موبایل لجند رایگان یا خرید آن با روش‌های مختلف، بهترین راهکار برای شما است.

3- افزایش سرعت پیشرفت در بازی با جم موبایل لجند

به طور کلی می‌توان گفت که خرید جم موبایل لجند با سرعت پیشرفت بیشتر همراه است. زمانی که شما الماس‌های بیشتری در اختیار داشته باشید، سریع‌تر می‌توانید کاراکتر بازی را تقویت کنید. همچنین با خرج کردن الماس‌ها به آیتم‌های اضافی زیادی دسترسی دارید که روی افزایش لول شما به شدت تاثیر می‌گذارند. به همین دلیل اگر قصد دارید که زودتر در بازی پیشرفت کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید، باید به فکر خرید الماس موبایل لجند یا جم موبایل لجند باشید.

4- باز کردن قفل هیرو های بازی با الماس موبایل لجند

همانطور که می‌دانید، الماس‌ها ارز رایج برای خرید آیتم‌ها، اسکین‌ها و باز کردن قهرمانان بازی موبایل لجندز هستند. شما می‌توانید از این الماس‌ها برای باز کردن قهرمانان خاص بازی استفاده کنید که طرفداران بسیاری دارند و ممکن است بازکردن آن‌ها به شیوه عادی مدت زمان زیادی طول بکشد.

آنلاک کردن هیروهای بازی موبایل لجندز با خرید جم موبایل لجند

دسترسی به انواع اسکین‌های موبایل لجند با خرید دایموند بازی

با توجه به این که روش‌های قبلی نمی‌توانند الماس و جم مورد نیاز شما را به میزان کافی فراهم کنند، آخرین روشی که می‌توانید از طریق آن الماس و جم مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب به دست آورید، خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اینترنتی معتبر آی‌ گیم است که پس از خرید، در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فعالسازی می‌شود و می‌توانید از یک خرید امن و مطمئن لذت ببرید. قیمت جم موبایل لجند با توجه به تعداد آن‌‌ها و نوسانات ارز داخل کشور متغیر است. شما می‌توانید متناسب با سطح بازی خود، ارزان ترین جم موبایل لجند را با ساده‌ترین روش‌ها از طریق سایت آی گیم خریداری کنید.

قیمت جهانی بسته‌های الماس موبایل لجندز چقدر است؟

2 روش خرید جم موبایل لجند

بسیاری از گیمرهای تازه‌کار یا افراد علاقه‌مند به ارتقای آیتم‌ها، روش‌های خرید جم موبایل لجندز را نمی‌شناسند. کاربران بازی برای خرید الماس موبایل لجند چند راه مشخص پیش روی خود دارند. البته برخی از روش‌های خرید در خارج از ایران قابل انجام بوده و گیمرهای داخل کشور برای خرید الماس باید راه دیگری را طی کنند. در ادامه به آموزش خرید جم موبایل لجند با استفاده از روش‌های کاربردی برای گیمرهای ایرانی می‌پردازیم.

1- استفاده از گیفت کارت برای خرید دیاموند موبایل لجند

کاربران ایرانی که برای خرید الماس‌ها به کارت‌های بانکی بین المللی دسترسی ندارند، برای پرداخت درون برنامه‌ ای می‌توانند از و اپل با توجه به نوع سیستم عامل تلفن همراه خود کمک بگیرند. البته اگر قصد دارید از این روش استفاده کنید، به نوع گیفت کارت و اعتبار آن توجه نمایید.

2- خرید مستقیم الماس موبایل لجند از سایت آی گیم

سایت ما این افتخار را دارد که برای کاربران ایران موبایل لجندز خرید الماس را انجام دهد. با استفاده از سایت ما می‌توانید بدون هیچ مشکل خاصی الماس‌ ها را با تعداد متنوع بخرید. همچنین عملیات خرید در مدت کوتاهی پس از ثبت سفارش روی اکانت شما انجام خواهد شد. خرید پک هفتگی موبایل لجند، یکی از امکانات مهم سایت ما است که به کاربران اجاره می‌دهد تا با استفاده از جم هفتگی موبایل لجند تعداد قابل توجهی از دارایی‌ها را با بهترین قیمت خریداری کرده و برای ارتقای سطح مبارزاتتان استفاده کنید.

4 روش دریافت جم و الماس موبایل لجند رایگان

بازی موبایل لجندز از سری بازی‌ اندروید است که تا کنون توانسته طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد. به دست آوردن الماس در این بازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شما می‌توانید با استفاده از این الماس‌ها سطح بازی خود را تا حد قابل توجهی ارتقا دهید. در این بخش برخی از مواردی که می‌تواند باعث دریافت الماس موبایل لجندز شود را برای شما شرح داده‌ایم. مواردی که می‌توانید با استفاده از آن‌ها جم رایگان موبایل لجندز به‌دست آورید عبارت‌اند از:

  • شرکت در نبردها و تورنومنت‌های مختلف
  • مشاهده لایو استریم برای دریافت الماس بازی موبایل لجند
  • استفاده روزانه از گردونه شانس
  • انجام دادن ماموریت‌های مختلف بازی

1- الماس موبایل لجند رایگان

یکی دیگر از راهکارهایی که به کمک آن می‌توانید الماس لجند موبایل رایگان به‌دست آورید، انجام دادن ماموریت‌های بازی است. پلیرها می‌توانند با انجام دادن ماموریت‌های ساده‌ای که بازی از قبل مشخص می‌کند مقداری الماس رایگان به‌دست بیاورند. این ماموریت‌ها به شیوه‌های مختلفی طراحی شده‌اند. برای مثال بازی به شما ماموریت می‌دهد تا در 10 نبرد پیروز شوید، یا اینکه در 4 نبرد متوالی از نیروهای پشتیبانی استفاده کنید.

2- الماس رایگان موبایل لجند با مشاهده پخش زنده

3- الماس رایگان موبایل لجند با شرکت در تورنمنت‌ ها

  • رتبه اول: 1500 دلار + 5000 الماس
  • رتبه دوم: 800 دلار + 3000 الماس
  • رتبه سوم: 500 دلار + 2000 الماس
  • رتبه چهارم: 200 دلار + 1000 الماس
  • رتبه پنجم: 0 دلار+ 500 الماس

4- الماس رایگان موبایل لجند گردونه شانس

اما مهم‌تر از آن به دست آوردن الماس‌ موبایل لجند است که می‌توانید از آن‌ها برای خرید اسکین لجندز از فروشگاه ما استفاده کنید. این روش راهکاری مناسب برای صرفه‌جویی در استفاده از الماس بازی موبایل لجند است.

آنلاک کردن هیروها از گروه‌های شش گانه در موبایل لجندز با الماس

تانک‌ه وظیفه دارند تا از نیروهای دیگر شما در مقابل حملات دشمن محافظت کنند. از تانک‌ها می‌توانید در خط مقدم برای دفع حملات استفاده کنید. تانک‌ها می‌توانند آسیب بسیار زیادی را به حریف وارد کنند. همچنین باید بدانید تانک‌ها دارای مقاومت زیادی در مقابل حملات دشمن هستند. الماس‌هایی که با روش‌های مختلف خریداری می‌کنید، بهترین هیرو تانک موبایل لجند را برای شما آزاد کرده و ارتقا می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید استراتژی‌های مختلفی را برای پیروزی در نبردهایتان به کار بگیرید.

ساحره‌ها نوعی از هیروها هستند که قابلیت های شگفت انگیزی دارند. ساحره‌ها برای نبرد از راه دور با نیروهای دشمن فوق‌العاده عمل می‌کنند. همچنین ساحره‌ها با طلسم‌های مختلف می‌توانند دشمن را زمین گیر کنند و به آن‌ها آسیب قابل توجهی وارد کنند.

هیروهای پشتیبان همانطور که از نامشان پیداست وظیفه پشتیبانی و حفاظت از سایر نیروها را برعهده دارند. با استفاده از هیروهای پشتیبان می‌توانید سلامت دیگر نیروها را افزایش دهید و در میدان نبرد مانع تلفات شوید. پشیتبان‌ها گزینه مناسبی برای یک بازی محتاطانه هستند. قاتل‌ها، تیراندازها و مبارزین دیگر گروه‌های هیروها هستند

 

 

دکمه بازگشت به بالا