مجله ورزشی

تیم ملی فعلی یکی از بهترین نسل‌های فوتبال ماست

هرچند ایران به عنوان یکی از قدرتهای سنتی فوتبال آسیا شناخته می شود ، اما هرگز به مرحله گروهی جام جهانی راه پیدا نکرده است ، اما علیرضا جهانبخش ، ستاره تیم ملی ، دور سوم مسابقات مقدماتی آسیا را قبل از این رقابت ها آغاز کرده است. سال آینده ، او فکر می کند که آنها می توانند در فصل آینده چیز خاصی پیدا کنند.

در سال 2018 ، ایران توانست مراکش را در جام جهانی شکست دهد و عملکرد خوبی در بازی با اسپانیا داشته باشد. وارد گروه او شوید.

ایرانی ها به تلاش خود برای کسب سهمیه جام جهانی این هفته ادامه می دهند ، اما با پیروزی در دو مرحله نخست انتخابی گروه A ، در صدر جدول قرار دارند.

علیرضا جهانبخش گفت: در جام جهانی اول اگر کمی خوش شانس تر بودیم می توانستیم به دور بعد صعود کنیم. من می گویم که ما در فصل آینده شانس بسیار خوبی داریم زیرا فکر می کنم نیمی از تیمی که در جام جهانی بازی کرد اکنون در این مرحله مقدماتی بازی خواهند کرد. ما همچنین چند جوان داریم که از باشگاه های مختلف به ما ملحق شده اند و من می گویم که ما در حال حاضر ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان داریم که همگی انگیزه زیادی برای عملکرد خوب در تیم ملی دارند. من فکر می کنم این ترکیب می تواند به ما کمک کند تا بالاتر و بالاتر برویم.

برای پاسخ به این س ،ال ، آیا می توان تیم فعلی را نسل طلایی تیم ملی فوتبال ایران دانست؟ گفت: قضاوت برایم سخت است. من می گویم این یکی از بهترین نسل ها در کشور ما است. من فکر می کنم 80 درصد تیم ها در حال حاضر از ایران هستند (در کشورهای مختلف) ، آنها نه تنها بازی می کنند بلکه بسیار خوب هم بازی می کنند ، برای تیم های خود مهم و مهم هستند. وقتی 10 سال پیش به آن نگاه کردیم ، واقعاً اینطور نبود. من از توانایی بازیکنانم در ایران آگاه هستم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می کنم در سال 2013 بود که اولین بازی خود را با تیم ملی انجام دادم که رویایی بود که محقق شد. تنها نیم سال بعد در جام جهانی برای کشورم بازی کردم. کاری که قرار نبود انجام دهم. حالا ، نه یا ده سال بعد ، تیم ملی را دنبال می کنم. این برای من افتخار بزرگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا