مجله عمومی

حذف دفترچه تامین اجتماعی از اول اسفند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج ،

به گزارش کندوج ، مصطفی سالاری ، مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی در نشست با روسای بخشهای درمان و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی گفت: امروز ما گام دیگری در جهت طراحی نسخه الکترونیکی و حذف جزوات کاغذی برمی داریم. و برنامه را برای توقف چاپ جزوات کاغذی شروع کنید. “صفحات کتابهای کاغذی بیمه شده همچنان معتبر و قابل استفاده خواهند بود.

وی افزود: از اول مارس بیمه شدگان و بازنشستگانی که بروشور آنها منقضی شده نیازی به دریافت بروشور جدید ندارند و می توانند با ارائه کارت ملی به پزشکان و مراکز درمانی اعم از قرارداد و قرارداد تحت کنوانسیون تأمین اجتماعی مراجعه کنند. . “

سالاری هنگامی که مجدداً از پزشکان برای استفاده از سیستم تجویز الکترونیکی تأمین اجتماعی دعوت می کرد ، اظهار داشت: اگر پزشکان نمی توانند یا نمی خواهند از نسخه الکترونیکی استفاده کنند ، می توانند نسخه های تأمین اجتماعی را در نسخه برای آنها و نسخه ها بنویسند. پزشکان اعتباری مشابه صفحات کتاب های کاغذی هستند.

وی با بیان اینکه تمام جزئیات و جنبه های مختلف خدمات اجتماعی تحت پوشش تأمین اجتماعی در طرح حذف جلد کاغذی گنجانده شده است ، اظهار داشت: نحوه ارائه خدمات بیمه شده در کلینیک ها و سایر کلینیک ها ، چه با مذاکره و چه با مذاکره غیرمشخص است. این برنامه ریزی شده است و ما اطمینان داریم که با برداشتن پاکت های کاغذی خللی در اجرای تعهدات سازمان تأمین اجتماعی در قبال بیمه شدگان ایجاد نخواهد شد.

سالاری ضمن تشکر از پزشکان و کلینیک های طرفین برای همکاری موفق در موفقیت پروژه بزرگ تجویز الکترونیکی ، گفت: “برداشتن پاکت های کاغذی و استفاده از سیستم های نسخه الکترونیکی زمینه را برای تحول اساسی در خدمات پزشکی فراهم می کند. . “بسیاری از هزینه های غیرضروری به هدر می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا