مجله فرهنگ

حرکت شهدای سلامت در امتداد مسیر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است

حرکت شهدای سلامت در راه شهدای مدافعان مقدس و مدافعان حرم است

بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: “شهدا وقتی آینده خود را به بالاترین حد خود می رسانند ، جان خود را برای آینده کشور فدا می کنند و این امر در حفاظت مقدس ، حفاظت از حرم و حفاظت از سلامت مردم با همان ایده است. آنها در نجات سلامت مردم به اوج مشکلات خود رسیدند.

به گزارش کندوج ، سعید نمکی در اولین چهارشنبه ژانویه در افتتاحیه کنفرانس ملی سازمان شهدا و بزرگان که در یک کنفرانس ویدیویی برگزار شد ، اظهار داشت: شیعیان دیدگاه ویژه ای نسبت به شهدا دارند و جاودانگی شهدا بر زندگی همه تأثیر می گذارد.
وی ادامه داد: خدمت به خانواده های معظم شهدا در واقع خدمت اولیای اله و پیامبران الهی است. خدمت در مitutionsسسات شهدا و بزرگان یک عبادت است ، زیرا تا زمانی که دعای مادران شهدا و بزرگان وجود داشته باشد ، این کشور افتخار می کند و نگه داشتن این گنجینه بزرگ ایثار ، افتخار بزرگی است.
بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: شهدا وقتی آینده خود را در بالاترین سطح خود قرار می دهند ، جان خود را فدای آینده کشور می کنند و این امر با همان ایده در حفاظت مقدس ، حفاظت از حرم و حفاظت از سلامت مردم اتفاق می افتد. امروز ما در سلامت شهدا عزاداریم ، شهدایی که برای نجات سلامتی افراد نیازمند به صحنه آمدند.
نمکی ادامه داد: مبارزه با ویروس بیماری کرونا با کشور ما در کشورهای دیگر بسیار متفاوت بود ، زیرا دشمنان ما با وضع تحریم ها بدترین شرایط را ایجاد کرده بودند و ما در واردات و واردات ساده ترین محصولات پزشکی ، داروها و ماسک ها مشکل داشتیم. تا زمانی که بر اصول خود پافشاری کنیم ، با مفهوم شهادت پیوند خورده ایم و ایثار و شهادت در کشور ما همیشه جریان دارد.
وی تاریخچه کرونا را برای کشورمان توضیح داد و گفت: آنچه باعث شد کشور ما علی رغم همه مشکلات و محدودیت ها عملکرد خوبی داشته باشد ، اجماع ملی در مورد شخصیت رهبران عالی شکل گرفت و بر خلاف بسیاری از کشورهای پیشرفته حتی یک بیمار پشت آن نیست. درهای بیمارستان بسته نشده و هیچ کس به دلیل مشکلات مالی از خدمات درمانی محروم شده است.
بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: “مرگ و میر مردم در کشورهای دیگر برای ما ناراحت کننده است ، اما بررسی آمار مرگ و میر تاج گذاری در کشورهای دیگر و مقایسه آنها با آمار ایران فقط به طور معجزه آسایی قابل توضیح است و این مسئله خدا را شکر و دعای خانواده های معزز شهدا و ایثارگران امکان پذیر شده است.
نمکی با بیان اینکه نبرد امروز با کرونا بسیار متفاوت از زمان دفاع مقدس است ، افزود: در دفاع مقدس ، صحنه نبرد و دشمنان مشخص بود ، اما در نبرد با کرونا ، ما با یک دشمن پنهان روبرو هستیم. در دفاع مقدس ، سربازان بیشتر از ژنرال ها به شهادت می رسند ، اما در مقابل کرونا ، پزشکان بزرگ ما بیش از سایر نیروها به شهادت می رسند.
وی گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه تولید واکسن تاج در کشورمان ارائه داد و گفت: ما علاوه بر تولید واکسن ، واردات واکسن برای گروه های پرخطر را نیز بر عهده داریم که یکی از مهمترین آنها بالا بودن ریسک جانبازان است. بیماریها و والدین شهدا. “
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا