مجله بانوان

داستان بلند «مدام» چاپ شد/قصه بهترین راه دیوانگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی نشر خزه ، داستان بلند «مادام» نوشته پویا صمیمی به تازگی توسط نشر خزه منتشر شده و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب چهارمین عنوانی است که این ناشر درباره رمان نویس های زن کشور منتشر کرده است. پیش از این ، رمان «خیابان هزار درخت» و مجموعه داستان «گل در داشبورد» (هر دو نسیم خلیلی) و مجموعه داستان «گمنامی به نام زندگی» اثر فریبا خانی در قالب این مجموعه منتشر شده بود. به

تصور هیچ چیز بهترین راه برای دیوانه شدن نیست. “ثابت” داستان این فانتزی است؛ داستان از دست دادن زمان و راهنمایی. زیرا دیروز و فردا یکی هستند و افراد و رویدادها تکرار خاطرات فریبنده هستند. باورهای غلط سرگیجه ناتمام.

بخشی از این داستان طولانی به شرح زیر است:

“در آخرین پیام خود شکایت کردید که من بدون دلیل می روم. چرا من زحمت نوشتن چهار کلمه را نداشتم و فکر می کنم اکنون زمان خوبی برای نوشتن است و باور کنید ، این اولین بار نیست که برای شما می نویسم. قبلاً بارها نشسته ام ، همه چیز را برای شما نوشتم و سپس به خودم آمدم و دیدم که جای دیگری هستم و کلماتم در جای دیگری باقی مانده است. باز هم تلاش می کند. پول در سر شما نیست. این تنها شادی روزگار من است. اینها کلماتی هستند که همیشه به مقصدی بین زمین و آسمان منتقل می شوند. “اگرچه آنها همیشه نمی آیند.”

این کتاب با 80 صفحه و قیمت 30 هزار تومان منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا