مجله عمومی

داکت اسپلیت سامسونگ 42000 سایت تاسیسات دات کام پرفروش ترین محصول شرکت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 4 طرفه جدید S برای هماهنگی بهتر با فضای داخلی شما در طرح‌های مختلف ارائه می‌شود. با ترکیب پیشرفته‌ترین فن آوری ها، این دستگاه‌ها راحتی بهینه و ظاهری زیبا را برای شما فراهم می‌کنند. این توابع سرمایش و گرمایش است و گروه مصرف انرژی آن ++A است.

سبک وزن‌ترین در جهان

داکت اسپلیت سامسونگ 4 طرفه جدید سری S اکنون سبک‌تر است و تنها 17 کیلوگرم وزن دارد. این سبک‌ترین واحد داخلی در صنعت است که حدود 35٪ از سبک‌ترین محصولات رایج را در سایت مرجع به خود اختصاص داده است. سامسونگ اولین شرکتی بود که برای تهیه واحدهای داخلی سبک از ABS در بدنه دستگاه‌ها استفاده کرد. طراحی بدنه باریک این دستگاه‌ها باعث سرعت بخشیدن به کار تعمیر و نگهداری شده و از آنجا که سبک‌ترین در جهان است، نصب آن‌ها نیز بسیار آسان‌تر است.

S-Plasma ion داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 42000 سه فاز

هوای داخل خانه را با یون S-Plasma سامسونگ ضد عفونی کنید! هوای پیش فیلتر شده اکنون با استفاده از سیستم یون S-Plasma با از بین بردن آلاینده‌های منتقل شده در هوا، آلرژی‌ها را با از بین بردن مواد حساسیت زا و حتی رادیکال‌های موجود در هوا، باکتری‌ها را کاملاً از بین می‌برد. OH را خنثی کنید، از همیشه سالمتر خواهد بود این سیستم اختیاری را می‌توان با قرار دادن کیت یونی S-Plasma در واحد داخلی به راحتی نصب کرد.

جریان هوای پیرامونی

داکت اسپلیت سامسونگ 4 طرفه جدید سری S می‌تواند تمام قسمت‌های اتاق شما را خنک کند. طراحی عملی جدید تیغه نقاط کور گوشه‌های صفحه را به حداقل می‌رساند و تقریباً کل منطقه 360 درجه اطراف واحد داخلی را پوشش می‌دهد.

کلاس جهانی راندمان عالی مصرف انرژی

با داکت اسپلیت 4 طرفه جدید S راحتی کامل را تجربه کنید! ضریب عملکرد خنک کننده و گرمایش متوسط (COP) دائن داکت اسپلیت جدید به میزان قابل توجهی 4.8 برابر در مقایسه با محصولات مشابه بهبود یافته و در رده اول جهانی برای بهره وری انرژی قرار دارد. کمپرسورهای با بازده بالا امکان یافتن عملکرد با کیفیت در سرمایش و گرمایش را امکان پذیر کرده است. بدون نگرانی از هزینه‌های مالی، از هوای پاک و تمیز لذت ببرید!

روبات تمیزکننده فیلتر در داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 42000 سه فاز

روبات تمیز کننده فیلتر در فواصل منظم به طور خودکار فیلتر را تمیز می‌کند. فیلتر دستگاه شما با این ویژگی همیشه تمیز خواهد بود، اتلاف نامعقول انرژی به حداقل می‌رسد و هوای شما تا حد ممکن خنک و با طراوت خواهد بود.

ورود هوای تازه

با نصب داکت اسپلیت 4 طرفه جدید S سامسونگ، هوای تازه می‌تواند وارد دستگاه شود تا بتوانید در اینجا از هوای خنک و بهتر اتاق خود لذت ببرید.

سنسور تشخیص حرکت (MDS)

MDS می‌تواند حرکت افراد در محیط را تشخیص دهد به طوری که دستگاه فقط هنگامی که افراد آنجا هستند کار می‌کند. این ویژگی با متوقف کردن دستگاه در هنگام عدم حضور فرد و به حداقل رساندن اتلاف انرژی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود.

کنترل تکی پره‌ها

با کنترل از راه دور جدید می‌توانید زاویه باز شدن 4 تیغه را یکی یکی در یک زاویه یا با زاویه دیگری در محدوده 32 تا 65 درجه تنظیم کنید تا بازده خنک سازی افزایش یابد.

جریان قوی هوا با داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 42000 سه فاز

باله‌های وسیع واحد داخلی می‌تواند اجازه دهد تا هوای گرم یا سرد تا 5.2 متر جریان داشته باشد تا خنک کننده و گرمایش کارآمدتری در اتاق فراهم شود.

 

سایت هدف:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/samsung-duct-split/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا