مجله حوادث

دستگیری سارقان پل‌های عابرپیاده در تهران

روز جمعه پلیس با تجهیزات ضد شورش به تظاهرات معترضین حمله کرد و صدها نفر از معترضین را با کامیون از منطقه دور کرد.

به گزارش کندوج ، مدتی قبل و در پی چندین فقره سرقت از قسمت های پل عابر پیاده در منطقه 21 تهران ، پرونده ها با حکم دادگاه به ایستگاه پنجم پلیس مخفی تهران ارجاع شد و پرونده در دستور کار مأموران قرار گرفت.

مأمورین کارآگاه در مرحله اول تحقیقات دریافتند که سارقان پل عابر پیاده شهرداریها را با تریلی به سرقت برده و بارگیری کرده اند ، که آنها در تاریکی شب و در یک منطقه ترافیکی کوچک مرتکب شده بودند.

با این حال ، تحقیقات موفقیت آمیز بود و مأموران توانستند صاحب تریلر را که فردی مشخص بود شناسایی کنند و پس از اخذ مجوز از قاضی ، فرد مورد نظر را دستگیر و وی را به کلانتری منتقل کردند.

وی پس از انتقال متهم به مقر پلیس ، از وی سؤال شد ، جایی که در 20 فقره اقرار اعتراف کرد که وی با همکاری یک دوست ، اموال دولتی مانند اجزای یک پل عابر پیاده را سرقت کرده است. متهم به مأموران گفت: “با شناسایی پل های عابر پیاده در دست ساخت و استفاده از تاریکی شب ، سخت افزار را به سرقت برده و پس از سرقت آن 600 میلیون ریال کل ملک را به دو قاطر در جنوب تهران فروختیم.”

پس از دریافت این اطلاعات ، همدستان این مرد و دو قاطر در سه عملیات جداگانه در شهرقدس و جنوب تهران دستگیر شدند و همچنین به جنایات آنها اعتراف کردند و اعتراف کردند که با همدستی باند تشکیل داده اند.

با تأیید این خبر ، اعلام شد كه مركز اطلاعات پولیس پایتخت علیه هر چهار متهم تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است و برای ادامه تحقیقات به دادسرا فرستاده شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا