مجله عمومی

دوره چهار سال تحول فوتبال را پیش رو داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، صمد نوتاش سه شنبه شب در حاشیه جلسه انتخابات شورای فوتبال منطقه اردبیل اظهار داشت: با همراهی نمایندگان مجلس و روسای شورای شهر طرح تحول فوتبال استان را تهیه کرده ایم. برای چهار سال آینده.”

وی خاطرنشان کرد: فوتبال منطقه اردبیل در ایام کرونا با محدودیت ها و حتی تهدیداتی مواجه بود که در روزهای کرونا پیش بینی می شود. پاساکرونا با بهبود شرایط بهداشتی در جامعه، ورزشکاران و مدیران هیئت ها می توانند شرایط مطلوبی را در این ورزش تجربه کنند.

رئیس شورای فوتبال منطقه اردبیل گفت: علاوه بر ایجاد تحول در فوتبال ناحیه اردبیل در تمامی رده های سنی به ویژه بحث استعدادیابی از مسئولان شهرستانی خواسته ایم تا نسبت به تیم های پایه فوتبال اهتمام جدی داشته باشند.

نوتاش از حضور رئیس انجمن در برگزاری انتخابات محلی قدردانی کرد و افزود: علیرغم همه خرابکاری ها و محدودیت ها تلاش کردیم کنگره فوتبال اردبیل را به درستی و مطلوب برگزار کنیم و می توان از حمایت رسانه ها در این منطقه قدردانی کرد. پوشش اطلاعات در این بخش.

وی در بخش دوم سخنان خود گفت: تلاش ما به همراه نمایندگان مجلس و رؤسای شوراهای شهر باید از فرصت خدمتگزاری آبرومندانه و تعیین توسعه کمی و کیفی فوتبال استفاده کنیم. در یک منطقه.”

رئیس شورای فوتبال منطقه اردبیل اعتلای فوتبال این منطقه را نیازمند حمایت و همکاری پیشکسوتان و هواداران دانست و ادامه داد: طی چهار سال آینده مهمترین برنامه ما حضور تیمی از ناحیه اردبیل در بخش 2. بیایید او را به دسته های اول و برتر هدایت کنیم.

انتخابات شورای فوتبال منطقه اردبیل بدون حضور دبیر ورزش و جوانان و نامزدهای ثبت نام شده در کاخ امیران اردبیل برگزار شد. برخی مسائل در پشت صحنه قرار نگرفت و ورزش و جوانان اردبیل نیز حاضر به برگزاری به موقع کنگره فدراسیون فوتبال نبود و در ماه های اخیر به طرق مختلف و با اقدامات تخریبی مختلف سعی در حذف صمد نوتاش از رقابت های انتخاباتی فدراسیون فوتبال داشت. نمایندگان هیأت سعی کردند پاسخ روشن و شفافی به خرابکاری ها بدهند. ورزش و جوانان استان اردبیل با اعتمادی تازه به صمد نوتاش در سومین دوره ریاست جمهوری خود در چهار سال اخیر.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا