مجله حوادث

دکتر صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشور شد

وزیر بهداشت درخواست دکتر پیرحسین کولیوند مبنی بر استعفای رئیس اورژانس کشور را پذیرفت و دکتر پیمان صابریان را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

به گزارش کندوج “سعید نمکی در نامه ای به پزشک کولیوند به نقل از پایگاه داده وزارت بهداشت (WBDA) نوشت: “

حضور صادقانه ، محتاطانه و محبت آمیز جلال شما در همه زمینه های مهم ، از جمله سیل ، زلزله ، و حوادث رانندگی ، به ویژه در روزهای سخت تاج و تخت ، و همچنین فعالیت های مداوم برای رساندن وضعیت اضطراری هوا ، دریا ، راه آهن و جاده ها و فراتر. بیمارستان ، مطمئناً در برگه های طلایی خدمات مراقبت های بهداشتی ذکر شده است. افتتاح کد 247 و 724 و تعداد قابل توجهی از بیماران نجات یافته از سکته های قلبی و مغزی یکی دیگر از خدمات ارزشمند بود که از زحمات شما و همکاران محترمتان تشکر کرد.

پیوند اعضا به ویژه قلب به مراکز پیوند در کوتاه ترین زمان ممکن توسط همه فراموش نمی شود.

با آگاهی از مشکلات شما ، من هرگز از پذیرفتن استعفای شما از مدیریت آن موزه خوشحال نبودم و می دانید که پذیرش استعفای برادری صادقانه ، وفادار و م fromثر از مسئولیت جدی چقدر دشوار است. بنابراین ، در حالی که من استعفای شما را می پذیرم ، با وجود تمایل درونی شما و تنها به دلیل اعتقاد روحی شما برای کمک به مشکلات جسمی و روحی ، برای شما آرزوی سلامتی ، عزت و سربلندی می کنم ، به عنوان پاداشی برای خدمات ارزشمند شما به مردم محترم.

بدون شک حضور شما در هر مقامی به دلیل علاقه و عشق شما به افتخار و افتخار جمهوری اسلامی ایران و مردم شایسته کشورمان م willثر خواهد بود. »

دکتر نمکی همچنین دکتر منصوب کرد. پیمان صابریان ، رئیس اورژانس تهران ، به عنوان سرپرست اورژانس کشور در بخشنامه ای ، که متن آن به شرح زیر است:

“دکتر پیمان صابریان عزیز ، با توجه به اصول علمی و عملی شما ، به عنوان سرپرست سازمان اورژانس کشور منصوب شده اید”. “امیدواریم که خدا را شکر خوب کار می کنید و از تمام توان خود برای مدیریت این مجموعه بسیار مهم استفاده می کنید.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا