مجله عمومیکسب و کار ایرانی

راهنمای خرید شارژر آیفون

شرکت اپل از سال 2020 میلادی، برای اولین بار اقدام به عرضه آیفون‌های خود بدون شارژر کرد. پس در صورتی که شما هم گوشی آیفون خریداری کرده‌اید و یا از این گوشی‌ها استفاده می‌کنید انتخاب یک شارژر آیفون باکیفیت اهمیت زیادی دارد. کیفیت پایین شارژرهای آیفون باگذشت زمان می‌تواند عملکرد باتری گوشی را تحت تاثیر خود قرار دهد و قطعا راحتی و سرعت اولویت اصلی برای شناخت بهترین شارژر آیفون است. روزبه‌روز به تعداد محصولات چینی و فیک لوازم‌های جانبی موبایل به‌خصوص شارژرهای آیفون که از نظر ظاهری تفاوتی با نسخه اصلی ندارند افزوده می‌شود و این موضوع سبب شده بسیاری از افراد نتوانند یک شارژر استاندارد برای گوشی خود پیدا کنند. اگر می‌خواهید شارژری برای گوشی آیفون خود خریداری کنید که بعد از مدتی دوباره خراب نشود، بهتر است به دنبال تهیه شارژرهای اصل و اورجینال از فروشگاه‌های اینترنتی مطمئن باشید. فروشگاه اینترنتی موبایل ابزار مرجع اصلی قطعات و لوازم جانبی موبایل از جمله باتری اصلی، شارژر و کابل، ابزار تعمیرات موبایل و غیره است که سابقه سال‌ها فعالیت در این حوزه را دارد. اگر شما هم خواهان خرید شارژر آیفون هستید در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

خرید بهترین شارژر آیفون

شرکت اپل اقدام جنجال برانگیز خود در رابطه با حذف شارژرهای آیفون همراه گوشی را به عنوان اقدامی سازگار با محیط زیست در سطح جهان معرفی کرد. در رابطه با آداپتورها، تمامی گوشی‌های آیفون تا آیفون 11 پرو با آداپتورهای 5 وات عرضه می‌شدند و گوشی‌های آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس تنها مدل‌هایی بودند که با شارژر 18 وات به بازار راه پیدا کردند. البته لازم به ذکر است که پس از مدتی نیز نسخه 18 واتی به دلیل عرضه نسخه ارتقا یافته 20 واتی، متوقف شده و باید آداپتور 5 واتی یا 20 واتی تهیه شود. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی فروش لوازم جانبی موبایل شارژرهای آیفون را در مدل‌های مختلف به فروش می‌رسانند که شما می‌توانید شارژر آیفون مناسب گوشی خود را از موبایل ابزار تهیه نمایید. بهترین شارژرهای آیفون در موبایل ابزار عرضه می‌شوند و برای تمامی گوشی‌های آیفون شارژر مناسبی در این فروشگاه وجود دارد که کاربران می‌توانند باتوجه به نوع گوشی خود، شارژر آیفون با ولت مناسب را تهیه نمایند.

نکات مهم درباره خرید شارژر آیفون

شارژر آیفون خریداری شده باید ولتاژ مناسبی داشته باشد و با ورودی گوشی مطابقت کند. اگر ولتاژ شارژر آیفون خیلی پایین باشد، ممکن است گوشی به‌صورت آهسته شارژ شود و یا اصلا شارژ گوشی آیفون به‌طور کامل صورت نگیرد. اگر ولتاژ شارژر خیلی بالا باشد، این ولتاژ با گذشت زمان به گوشی آسیب می‌رساند و باتری آن را تخریب می‌کند؛ بنابراین باید به میزان ولتاژ شارژ توجه زیادی شود. همانطور که در جریان هستید استفاده از لوازم جانبی فیک و تقلبی، به‌خصوص شارژرهای تقلبی آیفون، می‌تواند در طولانی مدت به دستگاه شما آسیب‌های زیادی وارد کنند. بسیاری از کاربران دنیای فناوری، برای خرید گوشی‌های آیفون مبلغ زیادی پرداخت می‌کنند اما به دلیل سهل‌انگاری و عدم دقت زیاد، تمایلی به خرید لوازم جانبی اصل ندارند. این مسئله می‌تواند مشکلات زیادی را برای این کاربران ایجاد کرده و هزینه‌های اضافی بر دوش آن‌ها تلمبار کند. اگر از شارژرهای فیک و غیر اورجینال برای گوشی‌های آیفون خود استفاده کنید، با مشکلات زیر مواجه می‌شوید:

  • باتری و سایر بخش‌های گوشی آیفون آسیب می‌بینند.
  • کابل شارزر و آداپتور آن در مدت زمان کوتاهی خراب می‌شوند.
  • گوشی آیفون بیش از حد داغ می‌شود.
  • همگام ‌سازی دستگاه یا شارژ شدن دستگاه به خوبی صورت نمی‌گیرد.

تشخیص شارژر غیر اورجینال از اصل آن کار دشواری محسوب می‌شود؛ به همین دلیل اگر می‌خواهید شارژر اصل آیفون خریداری کنید، توصیه می‌شود خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. فروشگاه اینترنتی موبایل ابزار با سابقه سال‌ها فعالیت در حوزه، انواع شارژرهای آیفون را با بهترین کیفیت به فروش می‌رساند که می‌توانید با تهیه شارژر مورد نیاز خود از این فروشگاه، با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنید.

قیمت شارژر آیفون

قیمت مناسب یکی از عوامل مهم برای خرید شارژر آیفون است. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم جانبی موبایل، شارژرهای آیفون را با قیمت نه چندان معقولی به فروش می‌رسانند. کاربران باید دقت کنند که قیمت بسیار پایین یک شارژر دلیل مناسبی برای باکیفیت و اصل بودن آن نیست؛ بلکه قیمت معقول برای خرید شارژرهای آیفون حائز اهمیت است. در فروشگاه اینترنتی موبایل ابزار تمامی شارژهای آیفون با قیمت‌های مناس و معقولی عرضه می‌شوند که می‌توانید با خیال راحت و صرف هزینه مناسب شارژر مورد نیاز خود را از این فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید. تخفیفاتی تا 25 درصد برای انواع شارژرها در موبایل ابزار لحاظ می‌شود و این موضوع سبب شده تا خرید انواع شارژرها به‌خصوص شارژرهای آیفون با قیمت مناسبی امکان پذیر باشد.

چگونه گوشی آیفون را سریع‌تر شارژ کنیم؟

برای اینکه بتوانید گوشی آیفون خود را سریع‌تر شارژ نمایید باید از بهترین شارژرهای سریع iPhone با پورت دوگانه، شارژرهای سریع کوچک و کم حجم برای iPhone، شارژرهای ساخته شده توسط خود شرکت اپل و غیره استفاده کنید. برای مثال آداپتور شارژر USB C با قدرت 18 وات، 20 وات، 29 وات، 30 وات، 61 وات، 87 وات و یا 96 واتی از شرکت اپل گوشی‌های هشومند  آیفون را سریع‌تر شارژ می‌کنند. برای سریع‌تر شارژ کردن گوشی آیفون خود به یک آداپتور شارژر USB C از یک سازنده شخص ثالث که از USB Power Delivery و یا USB-PD پشتیبانی کند نیاز دارید که با شارژرر آیفون شما یکسان باشد. برای اینکه گوشی‌های آیفون به‌صورت سریع شارژ شوند باید بهترین و اورجینال‌ترین نوع آن‌ها را از فروشگاه‌های معتبر همانند موبایل ابزار تهیه نمایید.

چرا باید از موبایل ابزار شارژر آیفون خریداری کنیم؟

فروشگاه اینترنتی موبایل ابزار لوازم جانبی موبایل و شارژرهای آیفون را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد و با نماد اعتما الکترونیکی، 7 روز ضمانت تعویض کالا دارد. این فروشگاه معتبر اینترنتی فقط کیفیت اصلی محصولات را به فروش می‌رساند؛ بنابراین می‌توانید مطمئن باشید، کالایی که خریداری می‌کنید اصل و اورجینال است و از این لحاظ آسیبی به گوشی شما وارد نمی‌کند. پرداخت امن در بستر این فروشگاه معتبر اینترنتی انجام می‌شود و ارسال سفارشات به‌صورت سریع است. رنج محصولات موبایل ابزار از قطعات اصلی برای موبایل و تبلت شروع شده و به لوازم جانبی و ابزار تعمیرات موبایل و تبلت و همچنین انواع شارژهای گوشی از جمله شارژر آیفون منتهی می‌شود و شما می‌توانید لوازم موردنیاز برای گوشی‌تان را از این فروشگاه اینترنتی معتبر تهیه نمایید.

موبایل ابزار؛ بهترین مرجع برای خرید شارژر آیفون

خرید شارژر آیفون به دلیل حذف این شارژرها از گوشی‌های آیفون بسیار مهم بوده و انتخاب مناسب این لوازم برای سلامت گوشی و عمفر مفید گوشی هوشمند اهمیت زیادی دارد. برخی از شارژرهای آیفون تقلبی هستند و این موضوع می‌تواند آسیب‌های گسترده‌ای برای گوشی به همراه داشته باشد. علاوه بر این تشخیص شارژرهای اصل و تقلبی آیفون از یکدیگر دشوار است و باید خرید این شارژرها از فروشگاه‌های معتبر انجام بگیرد. موبایل ابزار به عنوان مرجع اصلی قطعات و لوازم جانبی موبایل مانند باتری اصلی، شارژر و کابل، ابزار تعمیرات موبایل و غیره از زمستان 1400 فعالیت خود را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرده است. از این فروشگاه می‌توانید باتری موبایل، شارژر گوشی و کابل شارژر، تاچ ال سی دی گوشی، ابزار تعمیرات موبایل، قطعات یدکی موبایل و هدفون و هندزفری را تهیه نماید. همچنین می‌توانید با مرجعه به موبایل ابزار هرگونه سوال درباره این خدمات را از طریق راه‌های ارتباطی با پشتیبانی مشتریان در میان بگذارید و سپس با خیال راحت‌تری نسب به تهیه شارژر آیفون و یا دیگر لوازم جانبی موبایل ذکر شده اقدام نمایید.

دکمه بازگشت به بالا