رونمایی از تندیس‌های ۵ تن از قهرمانان افتخار آفرین ورزش کشور/عکس

به گزارش خبرگزاری کندوج ، مراسم رونمایی از تندیس 5 قهرمان افتخاری ورزش کشور ساعت 10 امروز (سه شنبه) در سالن قهرمانی فارس دانشکده المپیک برگزار شد.

رونمایی از تندیس‌های ۵ تن از قهرمانان افتخار آفرین ورزش کشور/عکس

در این مراسم تندیس های جعفر سلماسی ، سید عبدالله مجتبوی ، محمدعلی صنعتکاران ، عسکری محمدیان و مختار نورافشان وزیر ورزش و جوانان ، رئیس کمیته المپیک ، اعضای کمیسیون ، محمد دیسا ، رئیس جمهور دیوید بلازا ، جانباز بلاژمن ، کهنه سرباز Blaz حضور داشتند. خانواده های این قهرمانان مطابق با قوانین بهداشتی در معرض دید قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم و همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) و شهید سرلشکر قاسم سلیمانی ، یاد و خاطره این سردار شهید توسط سلطانی ، فر و صالحی امیری گرامی داشته شد.

همچنین در این مراسم کلیپی برای هر قهرمان پخش شد تا بیشتر این قهرمانان معرفی شود.

عسکری محمدیان ، یکی از قهرمانان کشتی کشورمان در این مراسم اعلام کرد که مدال های خود را به مدت یک سال در موزه به نمایش می گذارد. وی پیش از این حاضر نبود مدال های خود را به موزه اهدا کند.

مختار نورافشان پیش از این قول داده بود که بازی های پارالمپیک 1988 سئول را به موزه اهدا کند ، اما گفت که مدال فعلا در اختیار او نیست و تا زمانی که مدال سئول را دریافت نکند مدال سیدنی را به موزه اهدا می کند.

از مجسمه فقید جعفر سلماسی بنا به درخواست خانواده قهرمان توسط بهداد سلیمی رونمایی شد.

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا