مجله عمومی

ریزش تونل متروی تهران یک کشته داشت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج ،
به گزارش ایرنا ، علی امام روز یکشنبه گفت: این حادثه حوالی ظهر امروز اعلام شد و در این حادثه پیمانکار مشغول کندن نمایشگاه نمایشگاه ایستگاه شهریور در تقاطع خطوط 6 و 7 بود که بخشی از سقف گالری فروریخت.

وی افزود: در این حادثه 3 کارگر توسط آتش نشانان نجات یافتند اما دقایقی پیش کارمندی که زیر مقدار زیادی خاک دفن شده بود از زمین بیرون کشیده شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران علت حادثه را در دست بررسی اعلام کرد و گفت: خاک سست محل حادثه ممکن است یکی از دلایل اصلی این حادثه باشد.

رئیس مرکز اورژانس تهران همچنین به ایرنا گفت: پس از گزارش این حادثه ، 115 نفر از تکنسین ها به همراه چند دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

پیمان صابریان افزود: در این حادثه یک کارمند جوان به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز به ایرنا گفت: ساعت 10:52 امروز این حادثه در کارگاه مترو در خیابان شهریور گزارش شد. 17 ، در تقاطع بلوار قیام ، در سیستم 125 و در عرض 3 دقیقه افسران دو ایستگاه آتش نشانی بودند. آنها به صحنه آمدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد که بخشی از سقف این کارگاه در منطقه کارگاه ریخته شده است ، جایی که سیستم تهویه مطبوع در آن نصب شده بود و مردم دارای خروج اضطراری بودند و ارتباطی به تونل مترو نداشتند.

وی ادامه داد: یک کارگر 35 ساله افغان زیر مقدار زیادی خاک به دام افتاد و آتش نشانان پس از خارج شدن آوار ، بدن بی جان این کارگر جوان را در زیر مقدار زیادی خاک خارج کردند.

به گفته مالکی؛ به دلیل سست بودن خاک در مناطق قدیمی ، احتمال ریزش دوباره آوار وجود داشت ، به همین دلیل نیروهای آتش نشانی تلاش کردند منطقه را ایمن کنند.

وی گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا