مجله بانوان

سپیده توکلی: لیگ شروع خوبی داشت/ شرایط دوومیدانی زنان بهتره شده است

مربی تیم ورزشی دانشگاه آزاد می گوید اگرچه کرونا باعث شد دومین مرحله لیگ دسته دوم به تعویق بیفتد و پیام رسان فیزیکی برخی ورزشکاران سقوط کند ، اما سطح مسابقات خوب بود.

به گزارش کندوج ، اولین سطح باشگاه قهرمانان کشور در لیگ بانوان برگزار شد و ورزشکاران بین خود به رقابت پرداختند. در جریان این مسابقات چندین رکورد ملی شکسته شد که مهمترین آنها شکستن رکورد 47 ساله در ماده 4×100 متر آزاد توسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی بود.

سپیده توکلی در گفت وگو با کندوج ، به برگزاری این مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: تعویق مسابقات باعث شده بود پیام رسان فیزیکی برخی ورزشکاران بشکند اما بد نبود و آنها خوب شروع کردند. سطح مسابقات نیز خوب بود و امیدوارم بهبود یابد.

وی در مورد عملکرد دانشگاه آزاد گفت: در ماده 4 ماده 100 متر ، ما رکورد ایران را پس از 47 سال که یکی از قدیمی ترین رکوردهای ایران بود ، شکستیم. ورزشکاران تیم ما خوب کار کردند و حدود 10 مقام اول را داشتیم.

مربی تیم دانشگاه آزاد درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: رقابت بسیار نزدیکی با تیم پلیمر خلیج فارس داریم. ما تیم را برای قهرمانی بسته ایم ، اما در این شرایط کرونا غیرقابل پیش بینی است. با این حال ، ما تمام تلاش خود را می کنیم.

وی فاصله بین سطح اول (4 و 5 سپتامبر) و سطح دوم تقسیم (14 و 15 سپتامبر) را کوتاه کرد و گفت: “فاصله نزدیک است اما ما باید این کار را انجام دهیم زیرا سطح اول به دلیل دو بار به تعویق افتاد کرونا ، و اگر مرحله دوم نیز باشد. “وقتی به پشت می نشینیم ، وارد زمستان می شویم ، این بدان معناست که هوا سردتر می شود و ورزشکاران دیرتر ورزش را شروع می کنند ، که به ضرر آنها است.

یکی از اعضای کمیته زنان انجمن دو و میدانی در مورد وضعیت فعلی زنان در این رشته گفت: شرایط بسیار بهتر است و تعداد دختران اعزامی در سال 1400 افزایش یافته است که برای آنها انگیزه خوبی است. از سوی دیگر ، حضور خانم فصیحی در المپیک می تواند نوید روزهای بهتر و روشن تری را برای دختران بدهد. تنها مشکل ما در حال حاضر این است که ما فروشگاه تاج معمولی نداریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا