مجله ورزشی

شانس بالای ایران برای صعود به جام جهانی

                                                                                                                                                                                                            فرصت عالی ایران برای صعود به جام جهانی

طبق گزارش ها شفافزمان زیادی تا آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر 2022 باقی نمانده است و 12 تیم در دو گروه که 6 تیم هستند ، برای 4 سهمیه مستقیم در آسیا و یک سهمیه پلی آف برای حضور در جام جهانی رقابت می کنند.

تیم ملی ایران که در قرعه کشی به سید یک معروف است ، در گروه اول با تیم های کره جنوبی ، عراق ، امارات ، لبنان و سوریه قرار دارد و شاگردان اسکوچیچ امیدوارند به اندازه دو فصل گذشته قدرتمند باشند. HM 2022.

اما وب سایت پیشرو فوتبال که اطلاعات و آمار فوتبال و شانس تیم ها را در تورنمنت های مختلف بررسی می کند ، شانس تیم های این دو گروه برای صعود به جام جهانی را بررسی می کند. در بین 12 تیم حاضر در این بازی ها ، ایران بیشترین شانس صعود به جام جهانی را دارد.

این وب سایت با بررسی شانس تیم ها برای قرار گرفتن در جایگاه اول و راهیابی به جام جهانی به عنوان رهبر گروه A ، پیش بینی کرده است که تیم ملی ایران 54.71 درصد باشد.

علاوه بر این ، شاگردان اسکوچیچ 32.52٪ شانس کسب مقام دوم را دارند ، به این معنی که تیم ملی ایران در مجموع 87٪ شانس صعود مستقیم به جام جهانی را دارد.

کره جنوبی که به عنوان جدی ترین رقیب ایران در گروه اول شناخته می شود ، 36.62٪ شانس کسب مقام اول را دارد. عراق 7.30 درصد شانس برتری و شانس هدایت تیم های دیگر گروه زیر 1 درصد را دارد.

این وب سایت شانس سوم شدن ایران در گروه خود را 10.16 درصد ، شانس چهارمی خود را با 2.10 درصد ، شانس پنجم شدن خود را با 0.42 درصد و شانس خود را برای رسیدن به مقام ششم این گروه ، 0.09 درصد پیش بینی کرده است. این بدان معناست که احتمال صعود شاگردان اسکوچیچ به جام جهانی بسیار اندک است.

جالب است بدانید که در گروه دوم ، شانس صعود ژاپن به جام جهانی 81 درصد تخمین زده شده است ، این بدان معناست که در میان همه تیم های آسیایی ، شانس ایران برای صعود به جام جهانی از همه تیم های دیگر بیشتر است. چشم بادامی 50.58٪ احتمال رهبری و 30.99٪ احتمال ایستادن در جایگاه دوم را دارد. در این گروه استرالیا به عنوان تیم دوم صعود به جام جهانی شانس دوم را دارد و عربستان در جایگاه سوم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا