مجله فرهنگ

شبکه نمایش این هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟

به مناسبت روز کتاب و مطالعه در ژانر هفتگی منتخب خود ، اینترنت فیلم هایی با مضامین این روز را نشان می دهد.

به گزارش کندوج ، به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش ، فیلم های با مضامین خواندن و نوشتن هر روز ساعت 19 در قسمت های موضوعی منتخب پخش می شود.

“بدبختی” ، “دزد و نویسنده” ، “ماسور” ، “خانم پاتر” ، “خانه تنها” ، “چارلز دیکنز – مردی که سرود سال جدید را می نویسد” و “غریبه تر از داستان” هستند تصاویر موجود در این بخش

فیلم ها و فیلم های ایرانی از شبکه نمایش از شنبه 15 نوامبر تا جمعه 20 نوامبر به ترتیب: “چراغ های ناتمام” (شنبه 15 نوامبر به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی) ، “سیب ترش” ، “کودکان” ، “به “قرعه کشی” ، “دست راست من” ، “خاتم شیراز” و شیشه عشق در

در بخش گران قیمت ، شبکه کار بازیگر و کارگردان مل گیبسون را پوشش می دهد. وی با کارگردانی و بازی در نقش اصلی “دل شجاع” توانست چنان مورد توجه بینندگان و منتقدان قرار گیرد که به طور همزمان دو جایزه اسکار بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کرد.

فیلم های این بازیگر شامل: سگ آبی ، سازمان آلوده ، سلاح مرگبار 4 ، لبه تاریک ، نشانه ها ، باج و پروفسور و مرد دیوانه است که ساعت 21 پخش می شود.

در بخش فیلم برنده نمایش ، از شنبه تا جمعه ، فیلم های: استاد بزرگ ، نمک و آتش ، آنو آنالیز ، سرقت معمولی ، اولین قتل ، پیرمرد و اسلحه و مایکل کلایتون به ترتیب ساعت 23 نمایش داده می شوند.

ساعت یک بامداد ، اگر در عمق عکسبرداری مستقیم ، مکالمه و خصومت 23 فیلم های کلاسیک شبکه نمایش در سری موج آخر ، قطار سریع السیر رایان ریان ، جنون ، قاتل بر فراز ایگر پخش می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا