کسب و کار ایرانیمجله عمومی

فرشینه ماندالا را از کدام سایت بخریم؟

امروزه بسیاری از افراد برای دکوراسیون و شکیل شدن تر منزل خود در تلاش هستند تا بهترین لوازم و وسایل مدرن روز را داشته باشند. به همین سبب برای تهیه این نوع وسایل به بازار مربوطه یا به سایت های اینترنتی مراجعه می کنند. یکی از وسایلی که می‌تواند به جذابیت و زیباتر شدن محیط منزل شما کمک کند، فرشینه است. یکی از پرطرفدارترین سبک های فرشینه می توان به فرشینه ماندالا اشاره کرد. شاید برایتان سوال پیش بیاید منظور از فرشینه چیست؟ فرشینه با فرش چه تفاوت هایی دارد؟ فرشینه ماندالا را در کجاها می توان استفاده کرد؟ فرشینه ماندالا را از کدام سایت بخریم؟

اگر به دنبال پاسخ این گونه سوالات هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتها با فروشگاه بازار باز همراه باشید. چرا که قصد داریم توضیحاتی در رابطه با فرشینه و ویژگی های آن توضیحاتی را بیان کنیم. همچنین می خواهیم بهترین سایت را برای خرید فرشینه ماندالا معرفی کنیم. پس خود را از خواندن این مقاله محروم نکنید.

منظور از فرش چیست؟

همه ما از گذشته تا به این لحظه انواع فرش های ایرانی را با چشم خود دیده ایم و می دانیم که جنس آن ها از تار و پود است. در واقع باید گفت که هنر، نزد ایرانیان است و بس! این هنر جذاب فرش بافی از زمان های قدیم در ایران انجام شده است و افراد بسیار زیادی را مجذوب خود کرده است. بنابراین می توان گفت که یکی از قدیمی ترین و شگفت انگیزترین هنرهای جذاب در ایران می باشد. اگر به نوع بافت و طراحی فرش ها دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که انواع نخ های رنگی در کنار یکدیگر قرار گرفته و بافته شده و باعث به وجود آمدن فرشی با ظاهری خارق العاده شده اند.

فرش ها معمولا در سایزهای متفاوت و استانداردی از جمله 12 متری، 6 متری و 4 متری وجود دارند و نوع آن ها به شکل مستطیل توسط تولید کنندگان طراحی و بافت می شود. لازم به ذکر است که بدانید فرش ها به دلیل تار و پود سنگینی که دارند به راحتی قابل حمل و نقل و جا به جایی نیستند و برای شستشوی آن بهتر است که با شرکت های خدمات دهی در حوزه شستشوی فرش و قالی هماهنگ کنید و فرش های خود را به آن ها بسپارید تا علاوه بر آن که به بهترین شکل شسته شده و هم در سریع ترین حالت ممکن به کمک دستگاه های موجود در آن شرکت ها خشک شوند. چرا که مدت زمان نسبتا زیادی برای خشک شدن فرش ها لازم است.

منظور از فرشینه چیست؟

جنس فرشینه‌ها از مخمل پلی استر است که کاملا ضد حساسیت می باشد و شکل و طرح روی آن ها با مدرن ترین دستگاه ها به مرحله چاپ می رسد. این محصول به شکل قالیچه ای و در ابعاد و سایزهای کوچک به مشتریان عزیز ارائه می شود. این نوع قالیچه‌ها را می توان در پادری، آشپزخانه، اتاق خواب و حتی راهروها استفاده کرد. پشت فرشینه ها چرم دوزی می باشد و خواب آن ها شبیه به موکت هاست. در واقع می توان گفت که یک نوع لایه نمدی است که بر روی یک لایه چرم قرار گرفته و دوخته شده است. شاید برایتان سوال باشد که چرا پشت فرشینه ها از چرم دوزی استفاده می شود؟ دلیل آن این است که فرشینه ها سبک هستند و به راحتی روی سرامیک های زیر خود لیز می خورد؛ بنابراین برای جلوگیری از سُر خوردن فرشینه از چرم دوزی استفاده می شود.

همانطور که گفته شد فرشینه ها در ابعاد و سایزهای کوچکی بافته می شوند و به شکل سه لایه ای هستند. ناگفته نماند که بزرگ ترین ابعاد فرشینه ها 3 متر در 40 متر بوده و کوچک ترین ابعاد آن ها 40*30 سانتی متر می باشد. سه لایه فرشینه عبارتند از:

  1. لایه زیرین: چرم
  2. لایه وسط: نمد
  3. لایه رویی: پارچه

و در سه طرح گل، سنتی و کتیبه ای بافته می شوند و در سه شکل مستطیل، دایره ای و بیضی به مرحله تولید می رسند. تمامی فرشینه ها بدون خواب بوده و سطحی کاملا صیقلی و صاف دارند. برای انتخاب و خرید فرشینه ماندالا می توانید به سایت بازار باز مراجعه نمایید.

رنگ تمامی فرشینه ها ثابت بوده و با هیچ یک از مواد شیمیایی تغییر رنگ نخواهند داد. این نوع کف پوش ها در میان بسیاری از بانوان طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده است. از دلایل محبوبیت و پرطرفدار بودن آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قیمتی مناسب و مقرون به صرفه
  2. فرشینه ها از وزن سبکی برخوردار هستند.
  3. تنوع زیادی در طرح و شکل ظاهری آن ها وجود دارد.
  4. این نوع محصولات را می توان در کوتاه ترین زمان ممکن شستشو داد.

فرشینه ماندالا را از کدام سایت بخریم؟

همانطور که گفته شد فرشینه ها تنوع زیادی دارند و انواع آن ها در سایت ها و سطح بازار وجود دارد. اما ممکن است که برخی از افراد فرصت این که به بازار بروند و برای خرید این محصولات اقدام کنند را نداشته باشند به همین جهت خرید اینترنتی فرشینه ماندالا انتخابی درست و اصولی‌ست. اما به نظر شما فرشینه ماندالا را از کدام سایت بخریم؟ آیا این نوع محصولات را می توان از هر سایتی با هر قیمتی خریداری کرد؟ آیا می خواهید که بهترین فرشینه ماندالا با کیفیتی بالا و قیمتی بسیار مناسب را خریداری کنید؟ اگر بخواهیم به زبانی ساده به این سوال پاسخ دهیم می توان گفت که سایت بازار باز بهترین فروشگاه برای خرید فرشینه ماندالا است.

در این سایت انواع و اقسام فرشینه ماندالا با کیفیت های بسیار بالا و قیمت هایی مقرون به صرفه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. برای مشاهده و خرید این نوع محصول می توانید به بخش بومی محلی ـ دست بافته ها در قسمت دسته بندی محصولات سایت بازار باز و در نهایت بر روی فرشینه ماندالا مراجعه نمایید. در نهایت با مشاهده هر یک از فرشینه های ماندالا می توانید فرشینه ماندالای مد نظر خود را انتخاب و خریداری کرده تا در اسرع وقت به دستتان برسد.

دکمه بازگشت به بالا