کسب و کار ایرانیمجله علمی و سلامت

قهوه برای درمان زودانزالی

تاثیر قهوه در رابطه جنسی: قهوه نوشیدنی بسیار محبوبی در بین مردم است و برای رفع خستگی و دوری از تنش های عصبی مصرف می شود. اما بسیاری از مردم با این سوال روبرو هستند که برای درمان های خانگی بیزاری جنسی مردان چه بخورند؟ فورا قهوه تعارف کردند. تحقیقات نشان میدهد. قهوه می تواند تستوسترون را افزایش دهد. تستوسترون هورمونی است که برای فعالیت جنسی مردانه و زنانه بسیار مهم است. زمانی که تحت استرس هستید احتمالا بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی نیست، زیرا استرس به عنوان یک قاتل شدید میل جنسی شناخته شده است. برای مردان، یک فنجان قهوه روزانه چیزی بیش از تحریک ذهن است. برخی از مطالعات نشان می دهد مردانی که دو تا سه فنجان قهوه در روز می نوشند، کمتر دچار اختلال نعوظ می شوند.

تاثیر قهوه و رابطه جنسی در زنان

دانشمندان دریافته‌اند که از آنجایی که کافئین حاوی محرک‌هایی است که ضربان قلب و فشار خون را افزایش می‌دهد، مصرف غذاهای کافئین‌دار نیز می‌تواند زایمان را تسهیل کند، به عبارت دیگر، زایمان را تحریک کند. در آزمایشی در سال ۲۰۰۶ با موش‌های نر در دانشگاه جنوب غربی تگزاس، دانشمندان دریافتند که نوشیدن قهوه قسمت‌هایی از مغز را تحریک می‌کند که سیگنال‌های تحریک جنسی را نشان می‌دهند. اما این اثر تنها در زنانی مشاهده می شود که به طور منظم قهوه نمی نوشند. پس قبل از رفتن به اتاق خواب یک فنجان قهوه بنوشید تا روحیه خوبی به شما بدهد و رابطه خوبی داشته باشید. قهوه ۲ خاصیت ویژه دارد که برای عملکرد جنسی و سلامت خانواده بسیار مفید است.
کافئینی که با هر فنجان قهوه می نوشید می تواند به تحریک بخشی از مغز شما که درگیر رابطه جنسی است کمک کند.
به علاوه، کافئین همچنین به افزایش جریان خون در اندام تناسلی شما کمک می کند که نعوظ خوبی داشته باشید.

تاثیر قهوه در زود انزالی

مصرف قهوه قدرت جنسی را در زنان و مردان افزایش می دهد و می تواند روی زود انزالی تاثیر مثبت داشته باشد.

آشنایی با دیگر خواص قهوه

برای اینکه شما سروران گرامی با دیگر خواص قهوه آشنا شوید این بخش را برای شما تهیه نموده ایم.

آشنایی با قهوه

پس از آب قهوه به عنوان دومین نوشیدنی پرطرفدار جهان می باشد. خیلی از افراد عاشق بوی قهوه هستند ، طعم آن بی نظیر است

و خیلی از مردم دنیا قبل از حرکت به محل کار قهوه می نوشند. قهوه سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و برای بهبود سلامتی مفید است.

قهوه تلخ از جمله قهوه های معمولی است که بدون اضافه کردن مواد افزودنی مثل شکر، شیر،خامه و یا طعم دهنده دم می شود.

قهوه سوپریم دکتر بیز برای زود انزالی چیست؟

کاربرد قهوه سوپریم دکتر بیز برای زود انزالی می باشد و یک راهکار بسیار مناسب است تا افراد بتوانند از طریق آن به درمان زود انزالی بپردازند. در ادامه قصد داریم که با توضیح درباره این محصول، نحوه درمان زود انزالی را از طریق مصرف این قهوه خدمتتان شرح بدهیم. از جمله مشکلات بسیار شایع و فراگیر در میان مردان زود انزالی می‌ باشد که عوامل و دلایل مختلفی بر این موضوع تأثیر گذار می باشد و ممکن است در کیفیت روابط جنسی افراد نیز تاثیر خود را اعمال نماید.

به هر حال زمانی که مدت رابطه جنسی از حد استاندارد خود پایین بیاید، به اصطلاح می گوییم که افراد دچار زود انزالی هستند که اگر این مشکل برای هر کدام از طرفین پیش بیاید باید به درمان آن بپردازند و نباید به سادگی از آن عبور کنند زیرا سرعت انزال در افراد در کیفیت روابط جنسی ارتباط معکوس خواهد داشت.

قهوه سوپریم برای زود انزالی چه کاربردی دارد؟

کاهش هورمون های مردانه و همچنین افزایش سن فرد می تواند برای بدن زود انزالی را در پی داشته باشد و مهم ترین عامل زود انزالی سرد شدن طبع بدن و کم شدن هورمون های مردانه می باشد که در کیفیت روابط جنسی تاثیر گذار باشد. مصرف قهوه سوپریم دکتر بیز برای زود انزالی به کاهش استرس شما کمک می کند زیرا همانطور که اشاره نمودیم از مهم ترین دلایلی که باعث زود انزالی می شود، افزایش فاکتور استرس در بدن است.

فروشگاه دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است لیست تمام محصولات دکتر بیز و خرید مستقیم از شرکت بدون واسطه را می توانید در همین جا تجربه کنید جهت خرید قهوه گانودرما دکتر بیز کلیک کنید

جهت قیمت و خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز مستقیم از شرکت دکتر بیز تهیه نمایید
پودر قهوه فوری موکا دکتر بیز قیمت خیلی زیادی ندارد و اگر قیمت خرید قهوه گانودرما موکا دکتر بیز را از سایت ما بخواهید که دیگر کمتر هم می شود

دکمه بازگشت به بالا