کسب و کار ایرانیمجله عمومی

چرا قهوه گانودرما پر طرفدار شد؟

قهوه گانودرما در واقع قهوه ای است که با قارچ گانودرما ترکیب شده است تا خواص آن افزایش یابد. قهوه یک نوشیدنی پرطرفدار است که اکثریت افراد روزانه از آن می‌نوشند. همچنین بو و عطر دلنشین قهوه منجره داشتن احساس خوب و آرامش می‌شود. در ادامه به این بحث می‌پردازیم.

 قهوه گانودرما در واقع قهوه ای است که با قارچ گانودرما ترکیب شده است تا خواص آن افزایش یابد.قهوه یک نوشیدنی پرطرفدار است که اکثریت افراد روزانه از آن مینوشند.همچنین بو و عطر دلنشین قهوه منجره داشتن احساس خوب و آرامش می‌شود. قهوه گانودرما سرشار از مواد مغذی است و خواص درمانی بسیاری دارد.این قهوه دارای آنتی اکسیدان‌های فراوانی میباشد که منجربه از بین رفتن رادیکال های آزاد بدن شده و از آسیب دیدن بافت ها و سلول های بدن جلوگیری میکند. اگر آنتی اکسیدان به مقدار کافی در بدن وجود داشته از بروز بیماری هایی جون نارسایی قلبی، آسیب‌های مغزی، مشکلات عضلانی، پیری زودرس و غیره جلوگیری می‌شود.

این محصول فوق العاده تولید شرکت دکتر بیز می‌باشد و در چهار طعم مختلف به بازار عرضه شده است که ترکیب اصلی تمام آن ها، پودر قارچ گانودرما میباشد.از خواص بی‌نظیر میتوانم به تاثیر آن در بهبود بیماری های گوارشی، درمان رفلاکس معده، افزایش چربی سوزی، تقویت حافظه و بهبود اختلالات جنسی اشاره کنیم این نوشیدنی فوق العاده کاملا سبک بوده و برای نوشیدن هنگام صبح یا در طی روز مناسب است. نوشیدن قهوه گانودرما انرژِی لازم برای تمام فعالیت های روزانه تان را فراهم می‌کند.

چرا محصولات نانو سان را تهیه کنیم؟ | پاکیزگی از آشپزخانه تا خودرو شما

محصولات نانو سان آلمان با بهره گیری از فناوری نانو تولید شده اند. فناوری نانو در صنعت های بسیاری از جمله نساجی، کشاورزی، بیوتکنولوژِیکی،محیط زیست، هوافضا و غیره کاربرد دارد. با توجه به کاربردهای بسیار زیادی نانو، در دهه های اخیر از این فناوری فوق العاده برای تولید محصولات منزل هم استفاده کرده اند. آلمان به منظور راحتر تر انجام شدن کارهای منزل تولید و به بازار عرضه شده اند.
این محصولات تولید شده با توجه به کاربردی که دارند برای انجام دادن کارهای منزل در کوتاه ترین زمان ممکن، عملکردی عالی دارند.محصولات نانو شرکت نانو سان، به کوتاه  تر شدن زمان نظافت منزل کمک میکنند و ماندگاری بالاتری دارند. برای تهیه این محصولات میتوانید به نمایندگی بیز در کرج مراجعه کنید.

برخی از محصولات این شرکت عبارتند از: اسفنج غول خاکستری یا ابر خش گیر نانوسان، ضدعفونی کننده کفش نانوسان در رایحه های مختلف، موتورشوی نانوسان، لکه بر فرش و مبل نانوسان بدون تریگر، کرم چرم نانوسان و بسیاری از محصولات دیگر که برای محصولات چرم، نظافت منزل و حتی نظافت خودرو کاربرد دارند.

محصولات نانوسان با هدفای کاربردی تولید شده و بسیاری از محصولات به منزله راحتی بیشتر افراد تولید میشوند.محصولات تولید شده توسط نانوسان کیفیت بسیار بالایی دارند.این محصولات بینظیر را میتوانید در سایت آقای بیز تهیه کنید. نحوه خرید محصولات بیز بسیار آسان است. کافی است انتخاب کنید و سپس سبد خرید خود را چک کنید هرچند که علاوه بر محصولات ذکر شده میتوانید پک هایی را خریداری کنید که شامل چند محصول نانوسان هستند. این پکها جزو پک های اقتصادی محسوب میشوند از نظر قیمت مناسبتر هستند.

از محصولات خوراکی تا انواع شوینده در سبد کالایی شرکت بیز

شرکت دکتر بیز در سال 1395 تاسیس شد و هدف این شرکت، فروش محصولات سلامت محور است. شرکت بیز محصولات بسیاری را در زمینه های آرایشی، بهداشتی و مواد غذایی روانه بازار کرده است که تمامی محصولات کیفیت بالایی دارند و به سلامتی بیشتر کمک میکند.محصولات تولید شده توسط شرکت دکتر بیز، دارای نشان سلامت هستند و تحت نظارت کامل سازمان غذا و دارو میباشند.محصولات سالم و اورگانیک دکتر بیز با کیفیت بالا تولید شده و در دسترس عموم قرار میگیرند.
برخی از محصولات این شرکت عبارتند از: قهوه های گاندرما، فیس واش ویتابلا، کرم تقویت کننده مو حاوی روغن آرگان، سرم مو مورینگا، روغن سبوس بکر دکتر بیز، صابون گانودرمان بیز، شامپو آرگان دکتر بیز، عسل کوهی دکتر بیز، سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز، دمنوش لاغری دکتر بز، چای سبز گوزل، براق کننده چوب، پاک کننده انتی باکتریال، ادکلن میلانو سبز اسپرت، ادکلن میلانو قرمز زنانه، سرم لیفتینگ صورت گاتیو، کرم ترمدر واقع در هیچ جای جهان قهوه ای با نام گانودرما کشت نشده و نخواهد شد در واقع قهوه گانودرما نامی است بر ترکیبی است از پودر قهوه و عصاره قارچ گانودرما و گاهی اوقات با سایر گیاهان دارویی هم ترکیب می شوند و با نام قهوه گانودرما بیز با نام های تجاری مختلف در بازار موجود می باشد .

قارچ گانودرما یا رِی شی یا جان افزا  یک نوع قارچ است که در چین و مناطق گرم آسیا رشد می کند و قرن هاست در طب سنتی مردم شرق آسیا استفاده می شود. در عصر صنعتی شدن زندگی ها و افزایش تعداد بیماری هایی از جمله دیابت، بیماری قلبی، انواع سرطان های ، آلرژی ها و…که ناشی از عوامل مختلف از جمله تغذیه غلط، کم تحرکی بطور کل سبک زندگی اشتباه همراه با آلودگی آب و هوا می باشد است. بشر همواره بدنبال راه حلی برای درمان بیماری ها و همچنین افزایش طول عمر و کیفیت زندگی بیماران مبتلا است .

قهوه گانودرما که یکی از این راه حل های پرطرفدار این روزها می باشدکه به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. باعث شده است تبلیغات شرکت و برندهای تجاری در این زمینه تقربیا بازار خوبی برا فروش و درآمدزایی ازاز این محصول ایجاد کرده است.

خواص قهوه گانودرما چیست؟

برای قهوه گانودرما خاصیت های درمانی زیادی بیان کردند از جمله می توان به درمان و بهبود چند مورد سرطان جمله سرطان سینه، سرطان خون، پروستات و برخی از بیماری ها پوستی ، دیابت، آلرژی، افسردگی اشاره کرد وعملا مکانیسم اثر گذاری این قهوه خاصیت آنتی اکسیدانی همراه با تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش تعداد گلبول های سفید خون می باشد.

آزمایش های دقیق بالینی و آزمایشگاهی برای تاثیرگذاری این قهوه در درمان بیماری ها در جایی از جهان تا کنون ثبت نشد و فقط این اطلاعات بر اساس آزمایش های میدانی برخی از محققین ثبت و ارائه شده است.

عوارض قهوه گانودرما را جدی بگیرید!

مهم ترین نکته در باب قهوه گانودرما و دیگر محصولات بر پایه قارچ گانودرما این می باشد هیچ یکی محصولات فرآوری شده برا پایه قارچ گانودرما دارای تاییده نمی باشد و هیچ آزمایشی که نتایج معتبری داشته باشد تا کنون بر  روی این قارچ انجام نشده است و مصرف این محصولات از طرف این سازمان تایید شده نیست. تبلیغات بدون نظارت این محصول با فریب افکار عمومی و بزرگ نمایی خواص قهوه گانودرما به معرفی این قهوه با عنوان شفا دهنده و بدون اطلاعات تخصصی معرفی کرده است. عوارض گانودرما تقریبا 3 الی 4 هفته پس از مصرف بروز میکند مهم ترین عارضه ایجاد کننده آن با کاهش پلاکت خون باعث ایجاد خونریزی در بدن از جمله خون دماغ و خونریزی داخل دهان یا خونریزی در داخل بدن می شود.

از دیگر عوارض شایع آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهوع
  • سرگیجه
  • بثورات پوستی
  • درد معده
  • مشکلات گوارشی و هضم

مصرف قهوه گانودرما در خانم های باردار و شیرده به دلیل اینکه تاکنون اطلاعات معتبر دارویی در این مورد ارائه نشده است،برای جلوگیری از خطرات احتمالی ممنوع می باشد.

قبل از مصرف این قهوه دقت به این دو نکته مهم و ضروری می باشد:

1:  از مصرف خودسرانه و خود درمانی یا صرفا تحت تاثیر تبلیغات از مصرف  قهوه گانودرما پرهیز کنید و حتما با پزشک خود در رابطه مصرف، دوز مصرفی،نحوه مصرف و تداخل دارویی آن با دیگر داروها، مشورت کنید.

2: لطفا از کیفیت محصول، نحوه تولید، زمان تولید و انقضا این قهوه مطمئن شوید. محصولات بیز در تمام زمینه های آرایشی، زیبایی و درمانی تولید میشوند تا متقاضیان به راحتی بتوانند هر نوع محصولی که میخواهند را انتخاب کنند.برای تهیه محصولات و مشاهده لیست کامل به سایت آقای بیز مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا