مجله بانوان

ماجرای رضایت‌نامه یک میلیاردی در فوتبال زنان چیست؟

باشگاه ذوب آهن می گوید برای اخراج یکی از بازیکنان خود شرط گرفتن یک میلیارد تومان را شرط ندانسته است.

به گزارش کندوج ، از چند روز پیش شایعاتی مبنی بر موافقت یکی از باشگاه های اصلی فوتبال بانوان با پرداخت یک میلیارد برای توافق با فسخ قرارداد یک بازیکن اعلام شده است. پس از حدس و گمان در مورد چندین باشگاه ، سرانجام مشخص شد که این بازیکن زهرا خواجوی ، دروازه بان تیم ملی ذوب آهن است که قصد دارد به تیم دیگری بپیوندد اما گفته می شود که این باشگاه این شرط عجیب را برای او رقم زده است. این بازیکن با باشگاه ذوب آهن قرارداد 3 ساله بسته است که مدت یک سال منقضی شده است و برای فسخ قرارداد باید به او نوعی رضایت نامه داده شود. اما مقامات ذوب آهن واکنش متفاوتی به این پرونده نشان دادند و اعلام کردند که چنین شرطی را برای خواجوی نمی دانند.

نصیری ، مدیر ورزش بانوان ذوب آهن به کندوج گفت: “ما چنین بندی را در نظر نگرفته ایم.” ما به او گفتیم این بسیار ارزشمند است و فکر می کنیم ارزشش را دارد ، اما بازیکنی که ذوب آهن را دوست ندارد ، فایده ای ندارد. بنابراین ، ما گفتیم که باشگاه دیگر باید برای ما نامه بنویسد و مدیر عامل باید در مورد میزان تایید صحبت کند. شاید به هیچ وجه به هر حال این بازیکن سه ساله قرارداد دارد و ما او را می خواهیم ، بنابراین باید طوری با او صحبت کنیم که بماند اما در نهایت اگر نخواست حریف باید نامه بنویسد.

وی افزود: ذوب آهن یک مدیر کل و یک کمیته انضباطی دارد که پس از دریافت نامه از باشگاه دیگر میزان تأیید را تعیین می کند. “شاید مدیرعامل باشگاه مقابل با ما موافقت کرده و به طور رایگان استعفا دهد اما آنها نفرستاده اند. نامه ای برای ما ارسال نشده است

مدیر باشگاه ورزشی بانوان ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا با دریافت نامه ای از این باشگاه می توان همین مبلغ را در نظر گرفت؟ گفت: نمی دانم. من همچنین به خانم خواجوی گفتم که ابتدا برای ما نامه بنویسید ، سپس وقتی مبلغی حساب شد ، تماس بگیرید و بگویید چرا این مبلغ را تعیین می کنید.

نصیری برای طرح سوال دیگری مبنی بر اینکه در شرایط فوتبال زنان چنین شرایطی اخلاقی است؟ وی گفت: خانم خواجوی حاضر نیست به باشگاه مقابل بگوید برای ما نامه بنویسد. شاید به هیچ وجه برنامه برای چنین مبالغی می تواند در ابتدا در نظر گرفته شود که هیئت مدیره یک سقف را در نظر می گیرد تا بازیکن بتواند راضی باشد و بماند ، اما همه چیز با دریافت نامه ای از باشگاه مقابل مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا