کسب و کار ایرانیمجله عمومی

معرفی انواع یخچال و فریزر فروشگاهی

یخچال فروشگاهی و فریزر فروشگاهی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، یخچال  فروشگاهی و فریزر فروشگاهی در مدل های متنوع و زیبا با کاربری های متفاوت تولید می شوند که چشم هر بیننده با ذوقی را خیره می کنند. یکی از مواردی که در طراحی یا خرید یخچال یا فریزر باید به آن توجه داشت این است که دسترسی مشتریان به کالاهای درون یخچال و فریزر راحت باشد تا یک خرید خوب را برای مشتریان رقم بزند و در آخر افزایش فروش فروشگاه را درپی داشته باشد.

جنس بدنه یخچال و فریزرهای موجود در دینا از فوم تزریقی پلی اورتان و کابین آن ها از استیل ضد زنگ می باشد که امر نظافت و شستشو را برای فروشندگان راحت می کند. ورپردازی استاندارد داخل کابین، موجب می شود تا محصولات به خوبی در معرض دید مشتری قرار بگیرند.

انواع یخچال فروشگاهی و فریزر سوپرمارکت

انواع یخچال و فریزر سوپرمارکت که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند، عبارتند از:

یخچال ایستاده یا روباز(پرده هوا)
یخچال ویترینی شیشه خم
یخچال ویترینی شیشه تخت
فریزر ایستاده درب دار
فریزر خوابیده
یخچال تاپینگ بستنی
یخچال میوه و سبزیجات
یخچال قنادی ( یخچال مکعبی )
کابین کیک بستنی
جهت نگهداری کیک در فروشگاه ها و کافی شاپ ها.
در یخچال و فریزرهای ارائه شده در گروه دینا، از سیستم هم هوایی داخلی و تکنولوژی اینورتر محصول اروپا استفاده شده که موجب می شود دما در تمام نقاط کابین یکسان باشد.

فریزرهای درب دار

در فریزرهای درب دار، از شیشه های دوجداره شیشه گرم استفاده شده که ازخروج هوای سرد و همچنین تعریق شیشه ها هنگام باز و بسته کردن مکرر درب فریزر جلوگیری می کند.

امروزه یخچال هایی که ظروف بن ماری در کابین آن ها قرارمی گیرند، برای صنایع مختلف مانند هایپرمارکت ها، بستنی فروشی ها و کترینگ ها بسیار حائز اهمیت هستند.

ظروف بن ماری جزء کاربردی ترین تجهیزات در نگه داری غذاهای گرم، ترشیجات و بستنی می باشند.

یخچال تاپینگ، در دو مدل شیشه تخت و شیشه خم با تعداد مختلف ظروف بن ماری، قابل استفاده در فروشگاه ها و بستنی فروشی ها با ابعاد مختلف می باشند.
یخچال ایستاده فروشگاهی یا پرده هوا نوعی از یخچال صنعتی است که جزء محبوب ترین یخچال ها در هر هایپرمارکت و فروشگاه محسوب می شود، به این علت که لازم نیست مشتری هر بار درب یخچال را باز و بسته کرده و می تواند به راحتی محصول مورد نظر خود را از یخچال بردارد.
ریزر ایستاده درب دار فروشگاهی، در عین حال که محصولات غذایی را خنک و سالم نگه می دارد، ویترین خوب و زیبایی برای نمایش مواد غذایی و فراورده های مختلف خوراکی هستند.

فریزرهای خوابیده یکی از محبوبترین و پرکاربردترین. تجهیزات فروشگاهی هستند که برای نگهداری و تازه ماندن مواد منجمد غذایی در فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرند.

طراحی ویژه و خاص آن به منظور نمایش کالاها و دسترسی آسان به محصولات جزء ویژگی های برتر این محصولات می باشد.

بخش جذاب هر سوپرمارکت، فریزر بستنی آن است که بخاطر شبیه بودن آن به صندوق به آن فریزر صندوقی می گویند.

دورتا دور یخچال بستنی شیشه ای بوده و علاوه بر کمک به فروشنده در چیدمان هرچه بهتر محصولات، آن ها را بهتر نمایش داده، همچنین به کودکان این امکان را می دهد تا دید بهتری نسبت به داخل فریزر بستنی داشته و انتخاب راحتتری داشته باشند.

از نظر جنس درب، یخچال های کابینتی به دو گروه یخچال کابینتی درب استیل و یخچال کابینتی درب شیشه دار تقسیم بندی می‌شوند. با توجه به اندازه فضای آشپزخانه رستوران یا کافی شاپ، این نوع یخچال در انواع ۲ درب تا ۶ درب و ۴ کشو تا ۹ کشو موجود است. یخچال ویترینی یکی دیگر از مدل های یخچال های فروشگاهی می باشد که می توان از آن به عنوان ویترین به منظور به نمایش قرار دادن محصولات خوراکی استفاده کرد و با توجه به دسترسی آسان و سربازی که همانند یخچال های پرده هوا دارند، مناسب برای فروشگاه ها و هایپر مارکت های بزرگی می باشد.

یخچال فرشگاهی که با نام دیگری چون یخچال پرده هوا، یخچال روباز، یخچال بدون درب نیز شناخته می شود نوعی یخچال صنعتی می باشد که همانطور که از نامش نیز پیداست، روباز بوده و بدون درب می باشد ودیگر لازم نیست تا مشتری با باز و بسته کردن پیاپی درب یخچال خنکی یخچال را به بیرون منتقل کرده و علاوه بر آن باعث سهولت انتخاب مشتری نیز می شود.

انواع یخچال صنعتی دنار سرما مشخصات یخچال ویترینی این یخچال های دارای بدنه ای استیل و ضد زنگ می باشد این یخچال ها اغلب دارای دربی شیشه ای از جنس سکوریت نشکن می باشند که بسیار مقاوم بوده و عایق بدنه ی آن نیز از نوع پلی یورتان بوده که به صورت فوم در حدفاصل بدنه ی دستگاه و لگن دستگاه تزریق می شود . دارای پایه هایی چرخدار و مجهز به سیستم نوفراست می باشد که از برفک زدن دستگاه جلوگیری می کند دارای قفسه بندی که قابل جابه جایی بوده .

موتورو کمپراسور آن با توجه به میزان مصرف انرژی و ابعاد دستگاه دارای قدرت متغیر بوده و از برند های خارجی المانی، اسپانیایی، تایوانی می باشد. قیمت یخچال صنعتی برای خرید یخچال های صنعتی ابتدا باید به موارد چون متراژ محیط کار و حجم کار خود توجه کنید و سپس محصول خود را نتخاب کرده و سفرش دهید همچنین برای خرید و کسب اگاهی و اطلاعات بیشتر در زمینه ی قیمت و مشخصات فنی دستگاه می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید نکات خرید یخچال صنعتی * دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش * ارسال از طریق باربری با تمام نقاط کشور * ارسال به عراق سوالی دارید؟ بپرسید… * این یخچال ها گارانتی هم دارند؟

پاسخ * بله تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند پاسخ همچنین یخچال‌های ویترینی، شامل: یخچال ویترینی، یخچال جزیره و می‌گردند و درنهایت، یخچال‌های درب‌دار شرکت ایران استیل در دو مدل یخچال ایستاده دو درب و یخچال ایستاده سه درب طراحی می‌شوند. نمونه‌ای از یخچال فروشگاهی همانند همیشه قدردان همراهی شما عزیزان با مطالب سایت ما هستیم و از این‌که زمان ارزشمندتان را به مطالعه مقاله “انواع یخچال فروشگاهی و کاربردهای آن‌ها”، اختصاص دادید، صمیمانه از شما سروران گرامی تشکر می‌نماییم. تا بتوانیم در آینده مطالب باکیفیت‌تری را تقدیم حضورتان نماییم. لازم به ذکر است که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به بخش ، آخرین مقالات و مطالب آموزشی گروه ما را مطالعه فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا