مجله ورزشی

ملوان بندرانزلی قهرمان لیگ دسته یک فوتبال کشور شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) و از هفته سی و چهارم این دوره از رقابت ها از ساعت 18:30 سه شنبه شب امروز در ورزشگاه تختی. شهرستان، تیم فوتبال دریافت خواهد کرد ویستوربین تهران بود.

ملوان در این دیدار با رضا حیدری، علیرضا خوش کافیسعید کریمی، سجاد بازگیر، محسن انستی، حمید کاظمی، پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده، محمدصادق بارانی، محمدرضا پورمحمد و مهران احمدی تحت تمرین مازیار زارع مقابل ویستا توربین میلادبالای با سی قرار گرفتند. محمدرضا سرمربی بخش حمدی نژاد، عارف سیفی، میعاد ابطحی، حامد اکبری ششکورششکلیمرتضی حسینی، عرفان پورحاتمیدر دیدار مقابل ملوان از مرتضی نگهداری، رضا شربتی، حجت اسلامی و علی ملکی به عنوان 11 بازیکن اصلی خود استفاده کرد.

کوپال ناظمی قضاوت این بازی ظریف را بر عهده داشت و دانیال پاینده و حسن انتظاری، محسن حکیم و شاهین یزدانی در قضاوت این بازی به او و بهرام آنلاین کمک کردند. او او بر قضاوت این بازی نیز نظارت داشت.

نیمه اول بازی با حمله همه جانبه ملوان از سمت راست و چپ به سمت دروازه ویستوربین تهرانی ها شروع کردند و ملوان ها از هر فرصتی برای زدن گل پیروزی مقابل تیم فوتبال استفاده کردند ویستوربین تهران از همه جهات دفاع کرد.

بازی دوم ملوان و ویستا توربین با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد زیرا مس کرمان و ملوان به طور همزمان برای عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند. روایت آفرینش در انجیل به سمت دروازه تیم میهمان در دستور کار قرار گرفت.

بازی با حمله همه جانبه ملوانان و اعضای تیم ادامه یافت ویستوربین آنها همچنین تا دقیقه 40 بازی نتوانستند از ضد حملات خود استفاده کنند و پس از حمله ملوان حمید کاظمی اولین گل بازی را به ثمر رساند.

بازی تیم ها در نیمه اول با برتری مالکان بندرانزلی به پایان رسید تا تیم ها پس از 15 دقیقه استراحت پس از اخطار مربی بازی را جدی تری آغاز کنند.

با وجود حملات متعدد ملوانان و استفاده از ضدحملات تیم میهمان، بازی با همان گل ملوان به پایان رسید تا ملوان بندرانزلی پس از 6 سال حضور در لیگ دسته یک و همچنین کسب جواز قهرمانی به مقام قهرمانی برسد. . برای حضور در لیگ برتر قهرمانی دسته اول فوتبال کشور.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا