مجله بانوان

نایب رییس هندبال: تکلیف کادر فنی بانوان مشخص است/ هیچ رده‌ای را حذف نمی‌کنیم

الهام سلوکی اظهار داشت: اسامی تکنسین های زن در تیم هندبال مشخص است و به دنبال کار مدیریتی این نام ها منتشر می شود.

در گفت و گو با کندوج ، نایب رئیس بانوان هندبال در مورد اعلام تیم ملی بانوان در هندبال اظهار داشت: تمام اسامی تکنسین ها مشخص شده و کار انجام شده است. همه چیز باقی مانده کار اداری است که ما برای اعلام عمومی اسامی تکنسین ها انجام می دهیم.

سلوکی افزود: “در جلسه ای که با حضور نواب رئیسی رئیس جمهور اتحادیه ، نماینده زن وزارت ورزش و مربیان ملی داشتیم ، از دیدگاه همه دوستان استفاده کردیم.” ما به اشتراک می گذاریم

معاون رئیس جمهور در مورد تشکیل تیم های ملی در گروه های پایه بانوان گفت: دیدار با معاون رئیس جمهور بسیار کارآمد بود و تصمیماتی در این باره گرفته شد. ما قصد نداریم هیچ طبقه ای را از بین ببریم ، بلکه اولویت بندی خواهیم کرد و کارها را با اولویت پیش می بریم. ما قصد نداریم هیچ دسته ای را حذف کنیم.

سلوکی در پاسخ به این سؤال که آیا مهلت ایالتی فدرال برای باشگاه های مدیون تا سه شنبه 8 تیرماه است که آیا این شرکت ها حساب تسویه حساب کرده اند یا خیر ، گفت: “سال گذشته این دو تیم از لیگ برتر بانوان به دلیل اوضاع اقتصادی از نیمه راه لیگ حذف شدند. تیم دیگری سزاوار آن بود و حامیان قدرتمندی داشت که حساب های خود را تسویه می کردند. فقط 5٪ ایالت فدرال و برخی موارد باقی مانده است ، بنابراین ما اولتیماتوم دادیم و نتایج به دست آمد. اکثر تیم ها قبلاً این کار را کرده اند. فقط چند مورد از آنها درخواست شده است و ما آنها را روز شنبه ارسال کرده ایم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا