مجله ورزشی

هدف ما رشد و پیشرفت بازیکنان و معرفی به تیم ملی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار آنلاین در مورد شرایط خاتم اردکان گفت: “ما از 31 آگوست مربیگری این تیم را شروع کردیم و حدود 4 هفته از آن زمان می گذرد.” با توجه به تاریخ شروع تمرین ، آمادگی تیم و بازیکنان حدود 60٪ است.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در مورد مسابقات چهار گانه آمل افزود: طبق هماهنگی آمل و خاتم اردکان توافق کردیم که در این تورنمنت شرکت کنیم هرچند در مقایسه با سه تیم دیگر مسافت برای ما بسیار طولانی بود. بازیکنان در اولین بازی عملکرد رضایت بخشی داشتند و ما مستحق پیروزی بودیم.

وی درباره حضور در مسابقات دیگری گفت: “اگر تیم های دیگری درخواستی داشته باشند ، ما می خواهیم تا سه بازی دیگر هم بازی کنیم اما هنوز دعوتی نشده است.”

نفرزاده در مورد موقعیت تیم و هدف تیمش اظهار داشت: “وقتی تیم بیشتر بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردند تیم را بستیم و بازیکنان باقیمانده را به دست آوردیم.” از نظر بودجه ، ما در بین 14 تیم دوازدهم هستیم. ما سه هدف داریم. ابتدا تیم خوبی را برای انجام بازی های مناسب در مسابقات آماده کنید. هدف دوم ما رشد و پیشرفت بازیکنان است به گونه ای که می توانیم حداقل یک تا سه بازیکن به تیم ملی اضافه کنیم و سرانجام می توانیم در جمع 8 تیم برتر این مسابقات باشیم.

سرانجام ، خاتم اردکان ، سرمربی تیم والیبال گفت: “من از تیم هراز آمل تشکر می کنم که نگذارید نور تیم والیبال آمل بعد از انحلال تیم کاله خارج شود و همچنین برای برگزاری مسابقات چهار نفره قبل از مسابقه.”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا