کسب و کار ایرانیمجله ورزشی

پخش کننده عمده لباس ورزشی تهران

بهترین عمده فروشی لباس ورزشی در تهران کجاست؟

دقت در انتخاب جنس قبل از خرید لباس ورزشی عمده و دقت در حفظ و نگهداری پوشاک ورزشی بسیار مهم است. اگر به دنبال راهی برای حفظ طول عمر و ماندگاری بالای پوشاک ورزشی خود هستید، باید علاوه بر آگاهی از نحوه ی صحیح شست و شو و نگهداری از پوشاک ورزشی، به کیفیت پارچه ی لباس ورزشی و سایر پوشاک ورزشی نیز دقت نمایید

اسپرت شاپ؛ بهترین عمده فروشی لباس ورزشی زنانه در تهران

اسپرت شاپ از بهترین عمده فروشی لباس ورزشی مردانه و زنانه در تهران است که با ارائه محصولات باکیفیت، تجربه ای دیگر از ورزش را برای شما رقم می زند. خیلی تفاوتی ندارد ورزش را به شکل یک حرفه ای دنبال می کنید یا در آن آماتور هستید؛ در هر حال، تولیدی لباس ورزشی اسپرت شاپ، یکی از بهترین مراجع برای خرید لباس ورزشی عمده خواهد بود.جالب است بدانید قیمت عمده لباس ورزشی در این مجموعه در مقایسه با کیفیتی که در محصولات آن مشاهده می کنید، شگفت انگیز است. تولیدی لباس ورزشی اسپرت شاپ در دو بخش تولیدی ست ورزشی زنانه و تولیدی ست ورزشی مردانه، تنوع بی نظیری از محصولات را عرضه می کند

عرضه لباس ورزشی عمده با بالاترین تنوع

لباس ورزشی که از آن به عنوان لباس راحتی، طبیعت گردی، مسافرت و حین انجام ورزش های مختلف استفاده می شود، تنوع بسیار زیادی دارد. با عرضه این نوع لباس به خریداران نهایی، می توان درآمد بسیار خوبی کسب کرد. خرید لباس ورزشی عمده، اولین و مهم ترین قدم برای راه اندازی یک فروشگاه مجازی یا حقیقی است. خریداران هوشمندی که به دنبال لباس های ورزشی هستند، تنها با ارائه قیمت مناسب و کیفیت بالا راضی می شوند. با خرید لباس ورزشی کیلویی و استوک از بیلیونی برند، قدم اول را محکم بردارید.

فروشندگان بسیار زیادی در عرصه فروش لباس ورزشی فعالیت دارند؛ اگر چشم انداز بلندمدتی به این کسب وکار دارید و آینده روشنی را برای خود متصور هستید، مجموعه ما به افزایش سرعت رشد و ترقی اصولی شما کمک خواهد کرد. لباس ورزشی عمده از بهترین برندهای دنیا به طور چهارفصل در اختیار شما قرار دارند.لباس ورزشی عمده در بیلیونی برند از کیفیت بالایی برخوردارند. تمام این لباس ها از بهترین برندهای اروپایی و آمریکای شمالی مانند Adidas، Nike، Zara، Reebok و… خریداری شده اند. رمز موفقیت در بازار رقابتی عرضه لباس ورزشی، کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

لباس ورزشی استوک زنانه و مردانه در بیلیونی برند

لباس های دسته دوم و استفاده شده که با نام تاناکورا در بازار وجود دارند را فراموش کنید. تمام لباس های مجموعه ما از نوع استوک هستند. استوک همان لباس های نو و دسته اولی هستند که در انبار فروشگاه های خارجی وجود دارند. به دلیل تولید زیاد، برخی لباس ها در مدت تعیین شده به فروش نمی رسند. همچنین به دلیل بازار رقابتی حاکم در اروپا و آمریکا، برندها در پایان هر فصل از کالکشن جدید خود رونمایی می کنند و جایی برای لباس های فصل قبل وجود ندارد. بنابراین لباس ورزشی عمده موجود در بیلیونی برند، کاملاً نو و دسته اول هستند. تمام این لباس ها دارای اتیکت هستند. همچنین می توانید برای مشاهده لباس ورزشی زنانه عمده و لباس ورزشی عمده مردانه به صفحات مربوطه مراجعه کنید.

تنوع قیمتی لباس ورزشی استوک

تمام تلاش خود را کرده ایم که تمام افراد و مجموعه ها با بودجه های متفاوت، امکان خرید از بیلیونی برند را داشته باشند. برای این منظور از دو فاکتور مهم برای بسته بندی و فروش محصولات خود استفاده کرده ایم.

لباس ورزشی کیلویی بر اساس گرید A و A+

برخی از لباس های ورزشی با پک یا بسته بندی اورجینال فروخته می شوند. وجود این پک ها برای فروشندگانی که مشتری های سخت پسند دارند، کمک بزرگی است. این نوع لباس عمده ورزشی در گروه A+ قرار می گیرند.بعضی لباس ها به دلایل متعددی فاقد پک هستند. برای نمونه لباس هایی که در ویترین و رگال فروشگاه های خارجی قرار دارند از پک خارج می شوند. بعضی لباس ها هم در زمان حمل ونقل از پک خود خارج می شوند و مانند سایر محصولات این دسته، در گروه لباس های گرید A قرار می گیرند.

لباس ورزشی کیلویی بر اساس وزن

فروشگاه ها مختلف بر اساس زمان فعالیت خود در بازار و تعداد مشتری هایی که دارند، به میزان مشخصی لباس در هر سفارش نیاز دارند. کارشناسان ما در بیلیونی برن از کسب وکارها و فروشگاه های کوچک غافل نشده اند. لباس ورزشی کیلویی در این مجموعه شامل بسته های 10، 15، 20، 25 و نهایتاً 30 کیلویی هستند.بنابراین افراد با حداقل بودجه نیز توانایی خرید این لباس های برند و باکیفیت را دارند. جالب است بدانید که پوشاک عمده ورزشی موجود در هر بسته بندی کاملاً متنوع هستند. زمانی که محصولات وارد کشور می شوند، تمام آن ها توسط تیم بیلیونی برند بازرسی شده و بر اساس بالاترین حد تنوع در پکیج های مختلف قرار داده می شوند.

اهمیت عرضه لباس ورزشی عمده از برندهای معتبر

این روزها به لطف وجود فضای مجازی و اینترنت، بیشتر مردم با برندهای معتبر لباس ورزشی در دنیا آشنا هستند. خریداران اغلب با مقایسه محصولات چند فروشگاه، اقدام به خرید می کنند؛ بنابراین باید آن ها را قانع کنید که محصولات شما از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردارند. با خرید پوشاک ورزشی استوک از مجموعه ما، تنها محصولات برندهای پرطرفدار اروپایی و آمریکایی در ویترین فروشگاه شما دیده می شوند. حالا با ارائه قیمت های مناسب، مشتریان بسیار زیادی جذب مجموعه شما خواهند شد.

ارسال لباس ورزشی کیلویی به سراسر ایران

لباس ورزشی کیلویی بیلیونی برند به تمام نقاط ایران ارسال می شوند. پس از ثبت سفارش، لباس ها در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. برای استعلام موجودی پکیج های متنوع لباس ورزشی استوک، همه روزه با همکاران ما در ارتباط باشید. اگر کسب وکار خود را به تازگی شروع کرده اید، از مشاوره راهبردی همکاران ما در جهت رشد کسب وکار خود و خرید بهترین لباس ورزشی عمده بهره مند شوید

دسته بندی لباس های ورزشی

1)  لباس ورزشی حرفه ای که در آن از حداکثر قدرت بدن استفاده میشود، محدوده سنی و جنسیت بازیکن از پیش تعریف شده است. و احتمالاً این لباس های ورزشی برای مدت کوتاهی پوشیده می شود ، دفعات پوشیدن از پیش تعیین شده است و شرایط آب و هوایی تقریبا در مرزهای مورد نیاز ثابت است.که حتی زمین ورزشی (داخل سالن یا فضای باز) نیز در انتخاب پوشاک ورزشی تاثیرگذار است.

2)  لباس ورزشی که برای اوقات فراغت تولید شده و در آن فعالیت بدنی کم تا متوسطی پیش بینی شده است. و سن(پیر یا جوان) و جنسیت بازیکنی که این لباس ورزشی را میپوشد تفاوت زیادی نداشته باشد. یعنی هم پیر یا جوان و هم زن یا مرد آن را بپوشد. تفاوت این دو دسته در نوع طراحی ، زیبایی ، عملکرد آن و آسایش و راحتی می باشد.لباس های ورزشی حرفه ای که در اصطلاح (activewear) میگویند .شامل لوازم جانبی مانند کفش ورزشی حرفه ای هم می شود.و همچنین به خاطر سطح فعالیت بالا و عملکرد ورزشی ، نوع رقابت ورزشی و حتی شرایط جوی در انتخاب لباس یک ورزشکار حرفه ای تاثیر گذار می باشد.

طبقه بندی پوشاک ورزشی بر اساس شرایط آب و هوایی

1)   محصولات ورزشی برای آب و هوای سرد

2)   محصولات ورزشی  برای آب و هوای معتدل

3)  محصولات ورزشی برای آب هوای گرم

همچنین محصولات لباس ورزشی براساس نوع فعالیت طبقه بندی میشود که انواع مختلفی ار جمله:لباس تیمی عمده(لباس ورزشی فوتبال ، لباس بسکتبال و…) ، لباس دوچرخه سواری ، لباس های رزمی ، لباس مخصوص اسکی ، لباس یوگا و غیره

ویژگی های اصلی در تولید عمده لباس های ورزشی

تولید پوشاک ورزشی به فاکتورهای زیادی مربوط میشود که در ادامه به آن اشاره می شود.

*     نوع ورزش

*    سطح فعالیت بدنی

*      تیم ورزشی باشد یا انفرادی

*      ورزشکار حرفه ای باشد یا آماتور

*      جنسیت و سن

*      آب و هوای استفاده از لباس

*       سایر کاکرد های تخصصی

البته در بازار و فروشگاه های لباس ورزشی ، بیشتر محصولات لباس ورزشی با ویژگی های کلی عملکرد مانند تناسب ، کشش ، رنگ و نگهداری (شستشو و خشک کردن) مشخص می شود

4 نکته اساسی در زمینه تولید و طراحی لباس ورزشی

1)   دوام

2)   راحتی

3)   کارکرد

4)   زیبای و جداب بودن طراحی

ویژگی های دوام شامل مقاومت ، کشش ، مقاومت در برابر سایش ، مقاومت در برابر پارگی ، محو نشدن رنگ ، مقاومت در برابر بو بدن و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش است. بدیهی است که برخی از ورزشها فعالیتهای بدنی زیادی را شامل می شوند که دوام را از ویژگی های اساسی عملکرد می داند.حتی از جنبه ی نگهداری لباس ورزشی نیز به دلیل نیاز به شستشو و خشک کردن لباس های ورزشی پس از هر بار استفاده  باید دوام بالایی برخوردار باشد.همانطور خوصیات راحتی پوشاک ورزشی به این اشاره دارد که هنگام پوشیدن و لمس کردن لباس ، حس خوبی به شما بدهد و همچنین از نظر تاکتیکی و انجام حرکات ورزشی و رابطه ی پارچه با بدن شما اهمیت زیادی دارد.

دکمه بازگشت به بالا