مجله حوادث

پیام نیروی انتظامی در گرامیداشت حماسه ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

نهادهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی سالگرد فیلم بزرگ را 9 دسامبر جشن گرفتند.

به گزارش کندوج و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در متن این پیام می خوانیم: در تاریخ 30 ژانویه 2009 ، مردم ایران اسلامی چنان عظمت و بزرگی نشان دادند که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای وحدت ، یکپارچگی ، وحدت و عطوفت ، به سر می برند. ایران ، یک بار دیگر به دشمن ثابت شد که مردم ایران اسلامی برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستاده اند و از پیروی از ولایت فقیه دست نخواهند کشید. در واقع ، 29 ژانویه روز تجدید وفاداری به ملت اسلامی ایران با آرمان های والای امام خمینی و رهبری است.

قیام رهبر استان ، ملت هوشیار ، آینده نگر و متحد ایران اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در تاریخ 30 دسامبر 2009 در برابر قیام عناصر مستکبر و غیرصادق ، فرصتی تازه برای ایران اسلامی به وجود آورد.

روز نهم در دیه یکی از اعمال نیکوی خداوند متعال به مردم شریف و باهوش ایران اسلامی است و مردم شریف ، شهید و متعهد ایران هرگز از رهبر واقعی ، ولایت فقیه فروگذار نخواهند کرد. آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنند.

پلیس در جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ، به ویژه سردار رشید اسلام ، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده ، دانشمند دفاع ، حماسه بزرگ و به یاد ماندنی 9 ژانویه ، روز شهود را گرامی می دارد. امت با ولایت اعلام می کند که با پیروی از نایب امام عصر (عج) ، مقام معظم ولایت ، نیرومند و مقتدر و با جهادی و روحیه انقلابی برای برقراری نظم ، امنیت و صلح پایدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین حفظ ارزش ها و آرمان ها seint امام. بازگشت به مردم زمان نمی برد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا